پ
پ

▫️به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، حجت الا سلام مهدی محبی شامگاه شنبه در جمع عزاداران حسینی در محل حسینیه اعظم زنجان، به نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: باید مردان در خانواده خوب بوده و مهر و محبت بیشتر در زندگی‌ها جلوه کند.

▪️وی با بیان اینکه باید از امام حسین (ع) خانواده دوستی و محبت را یاد گرفت، اظهار کرد: مودت و مهربانی را از خانواده‌ها کم نکنیم.

▫️استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خانواده‌ها عاشورایی باشند، تاکید کرد: متاسفانه طلاق در جامعه افزایش پیدا کرده است و این آمار حاکی از این است که محبت و مهربانی در خانواده‌ها کمرنگ شده است.

▪️محبی با بیان اینکه باید با مودت قلب‌ها را تسخیر کرد و با زور و قلدری کارها جلو نمی‌رود، افزود: برای حفظ کانون خانواده باید تلاش ویژه شود و مسئولان امر در راستای حفظ و صیانت کانون خانواده برنامه ریزی کند.

▫️وی با بیان اینکه تقویت باورهای دینی و ذکر صلوات به خانواده‌ها محبت می‌آورد، ابراز کرد: در خانواده‌ای که به حلال و حرام و حجاب و عفاف و حیا بها داده می‌شود نشان می‌دهد که خانواده با محبت و مهربان است.

▪️استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه احترام به همدیگر و به خصوص احترام به بزرگ‌ترها روزی انسان را زیاد می‌کند، افزود: احترام به بزرگ‌تر ها برکت می‌آورد.

▫️محبی بابیان اینکه قیمت اجناس در کشور چند برابر شده است، گفت: مسئولین به فکر مردم باشند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.