پ
پ

برای نخستین بار و در سه هزار جلد؛

شرح دلدادگی خادمین حسینیه اعظم زنجان منتشر شد

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از انتشار ویژه نامه، شرح دلدادگی حسینیه اعظم زنجان در سال 92، برای نخستین بار و در سه هزار جلد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی با اعلام این خبر اظهار کرد: «شرح دلدادگی»، گزارش عملکرد فعالیتهای خادمین حسینیه اعظم زنجان در سال 92 است که در 38 صفحه به چاپ رسیده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در مجله ای که اخیرا به چاپ رسیده فعالیت و عملکرد معاونت های مختلف حسینیه اعظم زنجان در ایام مختلف سال و به ویژه در ماه محرم مطالبی بیان شده است، تصریح کرد: در این مجموعه کلیه مراسم برگزار شده به صورت تصویری آورده شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به انتشار مراسم برگزار شده در حسینیه اعظم زنجان با مشارکت سایر ارگان‌ها در مجموعه شرح دلدادگی تشریح کرد: از جمله این مراسمی که شرح آن در مجله مذکور منتشر شده است، برگزاری جشن تکلیف، برگزاری همایش پیوند آسمانی، گرامیداشت حماسه 9 دی، همایش علمداران و همایش وقف است که به صورت مشترک با ادارت مختلف برگزار میگردد.

شهامی شرح چهار دسته عزاداری برگزار شده در حسینیه اعظم زنجان طی سال، مراسم جمع خوانی قرآن کریم ، مراسم شیرخوارگان حسینی و هفته فرهنگی کربلا، را نیز از دیگر مطالب چاپ شده در این مجله اعلام کرد و گفت: همچنین در این مجله نحوه عملکرد و فعالیت هایی که در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان انجام می شود، نیز منتشر شده است.

وی یادآور شد: همچنین در این مجموعه عملکرد واحد خبر حسینیه اعظم زنجان، ستاد تربیتی، بچه های مسجد، عملکرد واحد مشاوره و واحد نذورات مسجد، کشتارگاه، توزیع گوشت، احشام و واحد پذیرایی نیز منتشر شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان انتشار اقدامات عمرانی انجام شده در مسجد حسینیه، مراسم مربوط به پوشش گنبد و نصب مناره‌ها را نیز از دیگر مطالب بیان شده در این مجموعه عنوان کرد و افزود: همچنین در بخشی از مجموعه مذکور میزان نذورات جمع آوری شده طی سال گذشته و محل هزینه کرد آن نیز بیان شده است.

به گفته شهامی این مجموعه در سه هزار جلد منتشر شده و به صورت هدفمند در بین ادارات کل استان، خبرگزاری ها، زائران و عموم مردم که علاقه مند به آگاهی از نحوه فعالیت حسینیه اعظم زنجان هستند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.