پ
پ

:به مناسبت ماه محرم انجام می‌شود

برگزاری تور حسینی برای زائران حسینیه اعظم زنجان/ تخفیف 50 درصدی هتل‌های زنجان به زائران

alt

 

 مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان از برگزاری تور حسینی برای زائران حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

 

 

حسین رستمی اظهار کرد: این تور شامل معرفی مسجد حسینیه و قدمت آن، بازدید از حمام تاریخی مسجد و غیره است.

وی با بیان اینکه برای زائران در این ایام بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: این بسته‌های فرهنگی شامل پوستر، سی دی حسینیه و تبرک است.

مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان همچنین پیش‌بینی کرد، تعداد مهمانان حسینیه اعظم زنجان در دهه نخست امسال با توجه به مصادف شدن تعطیلات به دو برابر افزایش یابد.

وی همچنین از تخفیف هتل‌های استان در ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: با مکاتبات صورت گرفته قرار است هتل‌ها با 50 درصد تخفیف زائران حسینیه اعظم زنجان را اسکان دهند.

رستمی با بیان اینکه سال گذشته از 16 استان کشور زائر برای حضور در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان اسکان شدند ، ادامه داد: از تعداد پذیرش شدگان 311 نفر برادر و 114 نفر خواهر بودند.

وی  با اشاره به اینکه در سال گذشته 425 زائر در مجموع توسط حسینیه اعظم زنجان اسکان داده شده است، افزود:  طبق آمار به دست آمده در سال گذشته 212 نفر از این مهمانان در قالب 59 خانواده مهمان حسینیه اعظم بودند.

وی همچنین یادآور شد: در محرم سال گذشته شرکت برق منطقه‌ای، خطوط لوله و مخابرات، اداره کل پست، سازمان معدن و تجارت، موسسه مالی و اعتباری مهر، اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان، سازمان ورزش و جوانان و اداره کل تعاون استان در اسکان زائران و با در اختیار گذاشتن مهمان‌سراهای خود، به حسینیه اعظم زنجان کمک کردند.

“به نقل از فارس”

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.