پ
پ

برگزاری جشن هفته کتاب با حضور کودکان و دانش آموزان در حسینیه اعظم زنجان؛
جشن هفته کتاب با حضور کودکان و دانش آموزان در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در این جشن دانش آموزان مدرسه امام حسن مجتبی، مهدکودک های حسینیه و نوگلان حضور داشتند.
ابتدا کودکان و دانش آموزان از کتابخانه تخصصی سیدالشهدا حسینیه اعظم بازدید و در ادامه با حضور در سالن همایش این مسجد،جشن هفته کتاب را با محوریت قصه گویی و مسابقه برگزار کردند.
هدف از جشن هفته کتاب در حسینیه اعظم زنجان، آشنایی کودکان و دانش آموزان با کتاب و ترویج کتابخوانی بود.

لازم به ذکر است كتابخانه عمومی سیدالشهداء 24 تیر ماه سال 89 به مساحت یک هزار مترمربع در کنار مسجد حسینیه اعظم زنجان افتتاح شد.
اين كتابخانه شامل دو سالن مطالعه برای خواهران و برادران با ورودی جداگانه است که شامل بخش های کودک، امام حسین شناسی، کافی نت، سمعی و بصری ویژه محققین و پژوهشگران آزاد، نشریات و دفاع مقدس است.
در این کتابخانه بخش امام حسین شناسی با 6 هزار جلد کتاب اهدایی از سوی این مسجد نگهداری می شود که در نوع خود منحصر به فرد بوده وهمچون نگینی در حسینیه اعظم زنجان می درخشد.
لازم به ذکر است کتابخانه عمومی سیدالشهدای حسینیه اعظم زنجان در سال 92 نیز به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی در سطح کشور معرفی شد.
در طول سال در این بخش با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جلسات قصه گویی و داستان خوانی مرتبط با امام حسین علیه اسلام و قیام عاشورا به صورت ویژه برای کودکان انجام می شود.
این کتابخانه تنها کتابخانه موجود در این منطقه است و به جهت جمعیت ساکن در محله حسینیه اعظم و کوچک بودن منازل دانش آموزان و دانشجویان از حضور در این کتابخانه برای مطالعه و دسترسی به کتاب های موجود استقبال می کنند.
گفتنی است به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ،عضویت در کتابخانه عمومی سیدالشهدای حسینیه اعظم زنجان به مدت یک هفته تا 30 آبان ماه رایگان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.