پ
پ

جلسه هماهنگی هیئت امنای حسینیه اعظم با فرماندهان انتظامی استان زنجان برگزار شد

به منظور انجام هماهنگی بیشتر، جلسه هیئت امنای حسینیه اعظم با فرماندهان انتظامی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نشریه مصباح، معاونت حفاظت حسینیه اعظم در این جلسه اظهار کرد: خادمانی که در حسینیه اعظم زنجان مشغول به فعالیت هستند، گروه های مختلفی را شامل می شوند.

عقیل مهدیون افزود: برخی از خادمان در طول سال با این مسجد همکاری داشته و برخی نیز در ایام محرم به عنوان خادم افتخاری فعالیت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به نوع پوشش خادمان حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی روابط عمومی این مسجد، خادمان انتظامی حسینیه اعظم زنجان دارای لباس متحد الشکل هستند.

معاونت حفاظت حسینیه اعظم در ادامه با اشاره به نحوه کنترل مسجد و فضای پیرامون آن افزود: در حال حاضر مسجد و بخشی از فضای اطراف آن مجهز به سیستم مانیتورینگ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در تامین امنیت حسینیه اعظم زنجان و به ویژه دسته عزاداری این مسجد در شب تاسوعا از مدیریت و پرسنل این نیرو درخواست کرد همچون سال های گذشته همکاری لازم را با این مسجد در بحث تامین امنیت و نظم بخشیدن به دسته عزاداری با شکوه هشتم محرم به عمل آورند.

مهدیون در ادامه با اشاره به شهرت جهانی حسینیه اعظم افزود: در حال حاضر مسجد حسینیه اعظم زنجان جهانی شده و متعلق به گروه و یا طیف خاصی از جامعه نمی باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال دسته عزاداری حسینیه اعظم و همچنین مراسم عزاداری این مسجد با همکاری ارگان های ذیربط باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.