پ
پ

 

دومین جلسه ستاد تربیتی حسینیه اعظم زنجان با حضور والدین طرح تربیتی« بچه های مسجد» برگزار گردید 

به گزارش مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان دومین جلسه ستاد تربیتی حسینیه اعظم زنجان با حضور والدین و مربیان طرح تربیتی « بچه های مسجد » روز جمعه مورخ 27/2/1392 راس ساعت 18 عصر در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دوست علی محمدی مسئول ستاد تربیتی حسینیه اعظم  با موضوع سیره تربیتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام و اولیاء الله  و نقش الگویی آن بزرگواران در خصوص تربیت نوجوانان سخنان و روایاتی را بیان نمودند.

 در ادامه ایشان با تاکید به این مطلب که اکثر مربیان این ستاد از بین طلاب مجرب در امور تربیتی استان انتخاب شده ، ضرورت ارتباط مستمر والدین و مربیان را  لازم و ضروری دانسته تاکید نمود که روشهای تربیتی باید در خانه و مسجد با هم هماهنگ  و همسو باشند.

ایشان در ادامه ضمن اشاره  به فرارسیدن فصل امتحانات دانش آموزان از والدین خواست تا  با سرلوحه قرار دادن سه اصل مهم تربیتی یعنی: احترام ، محبت و استدراج  ، محیطی آرام و بدور از هرگونه استرس و اضطراب برای فرزندانشان جهت مطالعه هر چه بهتر دروس امتحانی آنها  ایجاد نمایند.

مسئول ستاد در ادامه افزود : معدل درسی نوجوانان نیز همانند مسائل تربیتی آنها برای حسینیه اعظم مهم بوده و از دانش آموزانی که پیشرفت درسی در نمرات درسی آنها دیده شود تقدیر خواهد شد. و در آخر  این جلسه پیشنهادات و نظرات والدین استماع و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.