پ
پ

به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله عليه “شب شعر فاطمي” در سال همايش هاي حسينيه اعظم زنجان برگزار مي شود.
روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان با اعلام اين خبر گفت: از جمله مهمانان ويژه اين برنامه حاج غلامرضا عيني فرد و حاج ولي الله کلامي خواهد بود.
مجتبي شهامي با اشاره به اينکه در اين مراسم از آلبوم صوتي 12 شاعر آييني با عنوان “راز رضوان” رونمايي مي شود، افزود:اين اشعار در مدح حضرت زهرا سلام الله عليه که براي هر قطعه از اين شعرها موسيقي مختص به خودش ساخته شده است.
وي اظهار داشت: هادي وحيدي،علي حنيفه، سعيد توکلي، مصدق آقاجانلو و 8 شاعر ديگر از جمله شاعران آييني اين مراسم هستند.
روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان اظهار داشت: در راستاي تعميق و ترويج شعر آييني،کشف و پرورش استعدادهاي نوجوانان و جوانان و حمايت از شاعران آييني زنجان؛ در اين مراسم دفتر ادبيات حسينيه اعظم زنجان آغاز به کار خواهد کرد.
دبير همايش شب شعر فاطمي هم در ادامه با توجه به اهميت شعر آييني و لزوم توجه به اين حوزه از ديدگاه رهبر انقلاب،گفت: در همين راستا برگزاري دوره ها و سمينار با حضور اساتيد استاني و کشوري براي نوجوانان و جوانان ، حمايت از شاعران زنجاني براي چاپ کتاب،کشف استعدادها و ايجاد بستري براي پرورش شاعران آييني از جمله برنامه هاي دفتر ادبيات حسينيه اعظم زنجان است.
سيد کريم حري با اشاره به اينکه در اين مراسم از شاعر اخلاق مدار “#حاج اکبر غفاري” قدرداني خواهد شد،اظهار داشت:ايشان نزديک به ربع قرن است که شعر مي گويند و داراي 4 کتاب شعر آييني هستند و جزو شاعران پيشکسوت و اخلاق مدار به شمار مي آيند.
وي خاطر نشان کرد: در پايان برنامه شاعران آييني هم شعرخواني خواهند کرد.
روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان از همه علاقمندان و عاشقان اهل بيت دعوت کرد که سه شنبه 15 اسفندماه ساعت 19 با حضور گرم و صميمي خود در سالن همايش هاي اين مسجد قوت قلبي براي شاعران جوان و حمايت از شعرهاي آييني باشند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.