پ
پ


مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد

 برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان؛ مجتبی شهامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر سال با فرا رسیدن این ماه مبارک برنامه‌های متعددی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ماه برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم است، تصریح کرد: امسال نیز این مراسم معنوی و باشکوه از ساعت 18 تا 19 عصر به صورت روزانه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از برگزاری مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در این مسجد است، اظهار کرد: پس از نماز جماعت مراسم سخنرانی در نیمه نخست ماه رمضان با حضور حجت‌الاسلام محبی و همچنین مداحی نیز با حضور حاج مرتضی حیدری از مداحان شهیر استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در نیمه دوم ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این نیمه نیز سخنرانی و مداحی به عهده حجت‌الاسلام سرابی و سید یوسف شبیری از مداحان شهیر استان خواهد بود.

شهامی با بیان اینکه در این ماه نماز جماعت مغرب و عشاء نیز در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، افزود:پس از نماز جماعت مراسم سخنرانی و ذکر مصیبت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه مراسم شب‌های احیا در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در روز بیست و یکم ماه رمضان نیز دسته عزاداری به مناسبت شهادت امام علی (ع) از ساعت 10 صبح از مقابل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.