پ
پ

كمال شعباني مسئول گروه امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان گفت: جهت ارايه خدمات امدادي، حدود 115 نفر امدادگر، نجاتگر، تکنسین اورژانس و پرستار در طول دهه محرم به عزاداران حسینیه اعظم زنجان خدمت رسانی می کنند.

وي در گفتگو با روابط عمومي حسينيه اعظم اظهار کرد: این امدادگران با شروع ایام عزاداری در 5 نقطه ثابت حسینیه اعظم، شبستان قمر بني هاشم (ع)، شبستان حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) مستقر شده و در مواقع نیاز به امدادرسانی به عزاداران می پردازند.

alt

مسئول واحد امداد و نجات حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: در روز برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان 45 اکیپ دو نفری برادران و 4 اکیپ سه نفری خواهران از ساعات 10 صبح در محل های از قبل تعیین شده در مسیر دسته مستقر می شوند.

شعباني افزود: در تمام شب های دهه اول محرم، ماشین آمبولانس، آتشنشانی و نیروهای آموزش دیده در محوطه و داخل مسجد آماده ارائه خدمات امدادگری به عزاداران هستند.

alt

گفتنی است همه ساله کلاس های بازآموزی کمک های اولیه و اطفاء حریق با حضور مدرسین برجسته امداد و نجات استان ویژه امدادگران حسینیه اعظم برگزار شده و با توجه به اهمیت ایمنی و ایمن سازی مسجد و محوطه مسجد کلیه کپسول های آتشنشانی در داخل مسجد و در صورت نیاز شارژ و یا تعویض می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.