پ
پ

انا لله و انا الیه راجعون 

درود و سلام خداوند بر جوانان، کودکان و زنان مظلوم و برادران مسلمان روزه دار و بي گناه فلسطینی.

سکوت و البته حمایت مبغوضانه از جنایات رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش موجب تأسف و تأثر می باشد. حملات وحشیانه ای که موجب به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان و تخریب مساجد و بیمارستان ها گردیده است همگی آماج حملات دهشتناک و ناجوانمردانه ی این ظالمان است که نشان از ضعف و فروپاشی این رژیم حکایت دارد.

جنایات و خباثت های سفاکان اسرائیلی در ماه مبارک رمضان موجب برهم شکستن سکوتمان گردیده و یقیناً برای یاری برادران و مسلمانان فلسطینی در باریکه ی نوار غزه در روز جهانی قدس که به فرموده ولی امر مسلمین جهان،روز قدس روز حیات اسلام است، ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد.

 

حسینیه اعظم زنجان ضمن محکومیت شدید اللحن رژیم مجهول الهویه و مجهول النسب صهیونیستی، از امت شهید پرور پایتخت شور و شعور حسینی و هیئات مذهبی دعوت می نماید همانند سنوات گذشته در روز جهانی قدس به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ادام الله ظله العالی لبیک گفته و حمایت خود را از رزمندگان و برادران مسلمان خود اعلام کرده و همچنین جنایات وحشیانه در فلسطین اشغالی و غزه و تهاجم تکفیریان داعش در برخی کشورهای اسلامی را محکوم خواهیم کرد.

 

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

والسلام علیکم

حسینیه اعظم زنجان

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.