پ
پ

ارادتمندان اباعبدالله علیه السلام ازکشورهای همجوار و استانهای مختلف امروز خود را به زنجان رسانده اند تا دراجتماع بزرگ هشتم محرم (یوم العباس ) درزنجان حضور یابند.

دسته حسینیه اعظم زنجان امروز بعد از نماز ظهر و عصر در داخل مسجد شروع و پس ازمداحی و روضه خوانی ساعت 16حرکت خود را آغاز می کند.

عاشقان اباعبدالله مسیر فردوسی ، سبزه میدان ، میدان انقلاب را دراین دسته همراهی و در پایان دعای فرج امام زمان (عج) را در مقابل بقعه امام زاده سیدابراهیم (ع )زمزمه می کنند .

مسئول هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: همه امکانات تجهیزشده وخادمان افتخاری هم برای برگزاری باشکوه این مراسم آماده اند.

غم پرور افزود: برای برگزاری باشکوه این اجتماع 25 معاونت و واحد درقالب 4 هزار خادم افتخاری به همراه نیروهای انتظامی ، راهنمایی ورانندگی و همه مسئولان استانی آماده هستند.

وی افزود: :سال گذشته مجموع نذروات به این مکان مقدس 4میلیارد و 350 میلیون تومان رسید و10 هزار راس گوسفند اهدا شد .

عاشقان اباعبدالله درسراسر ایران وکشورهای مختلف دنیا می توانند ازطریق شماره پیامکی 20001144 و شماره تلفن 33323030 با پیش شماره 024 با حسینیه اعظم زنجان دراتباط باشند.

برای تسهیل در ادای نذر عزاداران حسینی سراسر کشور طرح نیابتی برای سومین سال متوالی امسال هم درحال اجراست و عاشقان امام حسین ع در هرکجا که باشند می توانند مبلغ خرید گوسفند نذری را به شماره حساب 13334219222 نزد بانک ملت به نام حسینیه اعظم زنجان و شماره کارت 6104337872194152 واریزکنند.

سرهنگ شیرمحمدی ، رییس پلیس راهنمایی ورانندگی زنجان هم گفت: باتوجه به اینکه طرح ترافیکی در مسیربرگزاری دسته اجرا می شود رانندگان ازپارک خودرو درمسیرهای اصلی و اطراف مسیرحسینیه خودداری کنند .

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.