پ
پ

تبدیل حسینیه اعظم زنجان به قطب توریستی مذهبی استان زنجان؛

بازدید روزانه بیش از 200 نفر از حسینیه اعظم

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به بازدید روزانه 200 نفر از حسینیه اعظم زنجان، گفت: این مکان مقدس تبدیل به قطب توریستی مذهبی شده است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی حسینیه اعظم زنجان، مجتبی شهامی اظهار کرد: با توجه به عزاداری های باشکوه حسینیه اعظم زنجان، در دهه نخست محرم و دسته عزاداری باشکوه این حسینیه در هشتم محرم، این مکان در تمام نقاط کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه 200 نفر از این مکان مقدس بازدید می‌کنند، تصریح کرد: افراد بازدید کننده از استان‌های مختلف کشور به صورت گروهی و خانوادگی اقدام به بازدید از حسینیه می‌کنند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه به منظور شناسایی بیشتر حسینیه اعظم زنجان، در زمان حضور مسافران، توضیحاتی در خصوص تاریخچه حسینیه ارائه می‌شود، بیان کرد: همچنین در این بازدیدها بسته‌های تبریک این مسجد، سی دی معرفی حسینیه و همچنین نشریه شرح دلداگی بین مسافران توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از کشورهای خارجی نیز در حسینیه اعظم زنجان برای بازدید حضور پیدا می‌کنند، افزود: طی روزهای گذشته خانواده‌هایی از عراق، لهستان، هامبورگ، اسپانیا، کره جنوبی و چین در حسینیه اعظم حضور پیدا کرده و از این مکان مقدس بازدید کردند.

وی با اشاره به فضای معنوی حاکم بر حسینیه اعظم، تصریح کرد: همین امر موجب شده است که مسافران نیز در زمان حضور حال و هوای معنوی داشته و حتی در یکی از موارد، این فضای متبرک و معنوی موجب شعرگویی یکی از مسافران شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر حسینیه اعظم زنجان، شهرت جهانی پیدا کرده است، اظهار داشت: برای مثال طی هفته‌های اخیر 200نفر از اساتید شرکت کننده در حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور و شرکت کنندگان در طرح ولایت از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.