پ
پ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در دهمین سالگرد شهادت شهید دکتر مجید شهریاری ؛ دانشمند هسته ای برخاسته از زنجان ، پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل ؛ شهیدی دیگر از عرصه خاک پاک ایران زمین پای به افلاک گذارد.
دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده از ذخایر علم وعمل در صیانت این سرزمین شهادت خیز و ولایت محور بود که با دست جنایتکار صهیونیزم آسمانی شد.

جنايتکاراني که گمان مي‌برند با دستمايه قراردادن ترور و خشونت عريان مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين خدايي ايجاد نمايند سخت در اشتباه هستند. بدون ترديد مشعل فروزان فرزانگي و معرفت بيش از پيش از وجود ناميراي آن انديشمند فريد و يگانه زبانه خواهد کشيد و برهمگان پرتو خواهد افشاند.
دشمنان بايد بدانند که با حذف يکي از ثمرات شجره طيبه انقلاب اسلامي ، نخواهند توانست مانع رشد و بالندگي فرزندان اين مرز و بوم گردند چرا که رويش را در اين گلستان پاياني نيست و به فرمایش امام راحل (ره) : بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.به فضل الهي دَه‌ها و هزاران گل ديگر از اين بوستان خواهد روييد و اهريمنان شيطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.
جنایتکاران صهیونیست و منافقان و فریب خوردگان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی علمی و فتح قله‌های دانش ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این فرهیخته شهید ؛ الگوی بارز شجاعت ، اخلاص ، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهدبود.
حسینیه اعظم زنجان شهادت این دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، مردم عزیز ایران و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات خواستار است.

حسینیه اعظم زنجان – 99/09/12

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.