پ
پ

 

alt

.بانوان بسیجی از پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های علمیه و بانوان بسیجی و کارمندان شهر زنجان با حضور در مسجد حسینیه اعظم زنجان تجمع اعتراض‌آمیزی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) برگزار کردند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که ظهر سه شنبه در محل مسجد حسینه اعظم زنجان برگزار شد بانوان زنجانی با در دست داشتن دست نوشته‌هایی همچون “محمد رسول‌الله(ص)،‌ علی ولی‌الله” “یازهرا(س)” ، “کلنا فداک یا رسول‌الله (ص)” پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌هایی منقش به نام پیامبر اکرم (ص) را حمل می‌کردند. 

بانوان تجمع کننده در حسینیه اعظم زنجان با محکومیت توهین به مقدسات اسلام از سوی عده‌ای نادان با حمایت لابی‌های صهیونیسم و آمریکا، شعارهای “لااله الا الله، محمد رسول الله (ص)”، “مرگ بر آمریکا، شعار و فریاد ماست”، “ما زنان مسلمان در راه دین فداییم”،‌ سر دادند. 

در ادامه این مراسم تجمع کنندگان با قرائت بیانیه‌ بر موارد زیر تاکید کردند: 

ما صهیونیسم خبیث و دولت آمریکا را عاملان اصلی این جنایت می‌دانیم و اعلام می‌کنیم اگر عاملان این جنایت شنیع را به مجازات نرسانند باید منتظر عذاب الهی و شعله‌های خشم مسلمانان باشند. همچنین رشد فزاینده‌ بیداری اسلامی نشانه‌ عظمت و حقانیت مکتب رسول خداست و دشمنان بدانند با این اقدام بر توفندگی بیداری اسلامی افزوده و مرگ و نابودی خود را تضمین می‌کنند. 

در این تجمع بانوان معترض خواستار برخورد با اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) و حامیان آن شدند.

از:مهر

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.