پ
پ

سيستم صوتي دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان

با تلاش خادمان افتخاري واحد مهندسی صوت انجام شد

تجهيز و ارتقا سيستم صوتي دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان

مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان با تاکید بر تجهيز و ارتقای سيستم صوتي دسته عزاداري روز هشتم محرم مي‌گويد: این مهم با تلاش دو ماهه 10 متخصص حرفه‌اي محقق شده است.

حسام فياضي در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به ساخته شدن هشت دستگاه آمپلی فایر برای حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: با ساخته شدن دستگاه‌های جدید برای سیستم صوتی حسینیه در سال جاری دیگر نیازی به امانت گرفته شدن سیستم از دیگر نهادها و اماکن مذهبی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیستم صوتی طراحی شده برای حسینیه اعظم توسط متخصصان امر انجام شده است، می‌افزاید: این اقدام متخصصان 320 میلیون ریال صرفه جویی برای حسینیه به همراه داشته است.

مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان دلیل ساخته شدن دستگاه‌های جدید آمپلی فایر را یکسان سازی سیستم صوتی عنوان می‌کند و متذکر می‌شود: تلاش شده است تا ضريب كيفيت اين سيستم به بالاترين حد ممكن ارتقا یابد.

وی با اشاره به اهمیت سیستم صوتی برای حسینیه اعظم مخصوصا به هنگام حرکت دست عزاداری روز هشتم تصریح می‌کند: اين سيستم به صورت چهار ردیف طراحی شده و قابليت جايگزيني در صورت بروز مشكل را دارد. ضمن اینکه جهت تامين برق در مواقع اضطراری ژنراتور هم برای آن پیش‌بینی شده است.

فیاضی با تاکید بر ثابت بودن سیستم صوتی حسینیه اعظم به هنگام حرکت دسته عزاداری می‌گوید: در سال گذشته دسته عزاداري توسط 60 پايه بلندگوی متحرك چهار تایی پوشش داده شد ولی  در سال جاری محدوده پوشش توسعه داده می‌شود.

وی از افزوده شدن 60 پايه بلندگوي ديگر به سيستم صوتی دسته عزاداری حسینیه اعظم خبر داده و تاکید می‌کند، علاوه بر این بلندگوها حدود 140 بلندگو به صورت ثابت بر روی تیرهای چراغ برق در مسیر دسته عزاداری استفاده می‌شود.

مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان به همکاری 340 خادم افتخاري در واحد صوت حسینیه اعظم به هنگام حرکت دسته عزاداری اشاره می‌کند و می‌گوید: این افراد شامل، 15 متخصص كه هر یک از این افراد با حدود 10 زیر گروه  در آن روز کار هماهنگی سیستم صوتی را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر پیش‌بینی انجام شده برای تامین امنیت بلندگوهای حسینیه اعظم زنجان می‌افزاید: برای هر پایه بلندگو 2 نفر (جمعا 240 نفر) در نظر گرفته شده است.

گفتني است دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان هر ساله در روز هشتم ماه محرم‌ (يوم العباس) با حضور سيل عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) و  قمر بني هاشم (ع) در زنجان برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.