پ
پ

ه گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد جواد غم پرور شب گذشته (5 مهر) در اولین جلسه از سری جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان به برپایی جلسات قرآن در حسینیه اعظم اشاره کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه لازم و ضروری است.
 

وی با اشاره به اینکه جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم با همکاری دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود، افزود: هیات امنای حسینیه اعظم از برگزاری برنامه های قرآنی در این مکان مقدس استقبال می کند.
 

به گفته غم پرور، جلسات آموزش قرآن از سالیان پیش در حسینیه اعظم در روزهای چهارشنبه دایر بوده است.
 

وی وجود چنین جلساتی را زمینه ای برای کشف استعدادهای درخشان دانست و یادآور شد: پرداختن به مسائل تربیتی و اخلاقی و ورزشی دانش آموزان و پیش بینی برنامه هایی برای افزودن جذابیت لازم برای این جلسات ضروری است.


غم پرور از خانواده های حاضر در این جلسه خواست با تشویق فرزندان خود به شرکت در جلسات حفظ قرآن، زمینه حفظ آنان از فتنه های آخرالزمان را فراهم کنند.
 

مصطفوی، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی زنجان نیز در سخنانی با تقدیر از حضور شرکت کنندگان با اشاره به آیه اول سوره ابراهیم بیان داشت: خداوند به پیامبر(ص) می فرماید علت نزول آیات قرآن خروج انسان از ظلمات به نور است.
 

وی افزود: با توجه به هجمه فرهنگی که از سوی دشمنان مواجه هستیم بهترین راه برای محفوظ ماندن از آن تشویق جوانان به حفظ قران است.


در ادامه این جلسه سه تن از حافظانی که قبل از سن بلوغ توفیق حفظ قران را کسب کرده بودند به سوالات قرانی حضار پاسخ داده و به بیان تجربیات خود در زمینه حفظ قران پرداختند.
 

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.