پ
پ

alt

به گزارش روابط عمومی حسينيه اعظم زنجان، محمد جواد غم‌پرور، رئيس هيات امناي مسجد حسينيه اعظم زنجان در این جلسه به برگزاري دسته عزاداري در روز هشتم ماه محرم اشاره كرد و گفت:علت اصلي گسترش اين حركت عشق و ارادات مردم نسبت به امام حسين ع و وحدت است.

وي پيشرفت و ارتقاي معنوي اين حركت را در گرو اخلاص، همدلي و صبوري در مقابل مشكلات و سختي ها دانست و از خادمين افتخاري به جهت از خودگذشگي و تلاش بي وقفه در خدمت به عزاداران حسيني تشكر كرد.

در ادامه جلسه مسئولين معاونت ها و واحدهاي حسينيه اعظم زنجان به تشريح برنامه هاي خود پرداختند.

مسئول دارالشفاي حسينيه اعظم با ارائه گزارش و اقدامات ارائه شده به ويزيت رايگان پزشكان عمومي و متخصص در طول دهه ايام محرم اشاره كرد و از همكاري مناسب و بموقع دانشگاه علوم پزشكي زنجان تشكر و قدرداني نمود.

در ادامه واحد امور مالي ستاد دهه محرم از فعاليت يك ماهه اين واحد در هماهنگي و سازماندهي خادمين اين بخش براي روز دسته عزاداري و ايام محرم خبرداد و افزود خادمين افتخاري در مجموعه حسينيه اعظم بصورت شيفت بندي درطول دهه محرم نسبت به دريافت نذورات مردمي اقدام ميكنند.

حضور مشاورين خانواده از ميان اساتيد حوزه و دانشگاه در ساعات 4 عصر الي 12 شب از جمله فعايلت هاي برنامه ريزي شده واحد مشاوره و پاسخگويي به سوالات ديني است كه توسط حجت الاسلام محمدي ارائه گرديد.

مسئول واحد فروش احشام از استقرار و آماده شدن محل تحويل و فروش گوسفندان نذري توسط خادمين افتخاري خبر داد و تسريح كرد: اين واحد آمادگي دارد تا از اول محرم نسبت به دريافت احشام نذري اقدام نمايد، در ضمن زمان فروش احشام نذري روز هشتم محرم از ساعت 8 صبح اعلام شد.

معاونت حفاظت از برگزاري نشست هيات امناء و فرماندهي نيروي انتظامي استان زنجان جهت هماهنگي هاي لازم روز دسته عزاداري خبر داد و بيان داشت: اين معاونت با همكاري و مشاركت خادمين افتخاري و نيروي هاي آموزش ديده، در خدمت عزاداران حسيني خواهد بود.

معاونت فرهنگي به نشست هيات امناي حسينيه اعظم و صدا و سيماي مركز زنجان اشاره كرد و افزود: در اين جلسه نظرات و پيشنهاداتي از سوي حسينيه اعظم ارائه و در خصوص هماهنگي هاي لازم بحث و گفتگو شد.

آمادگي براي پذيرايي از زائرين و پيش بيني محل مخصوص تحويل امانات، هماهنگي لازم جهت پخت حلوا و بسته بندي گوشت، ايجاد امكانات لازم جهت تسهيل در امر اياب و ذهاب خادمين افتخاري، نصب تجهيزات و راه اندازي فيبر نوري، هماهنگي انجام شده جهت اسكان عزاداران با ارگان ها و ادارات استان، سازماندهي بخش هاي روابط عمومي از ديگر موارد مطروحه در اين جلسه بود.

در پايان رئيس هيات امناي حسينيه اعظم زنجان با ارائه نظرات و هماهنگي هاي لازم جهت پيشبرد امور به لزوم همكاري و ارائه آمار و گزارش دقيق جهت شناسايي نقاط ضعف و قوت اشاره كرد و گفت: خادمي عزاداران امام حسين عليه السلام عنايت ويژه خداوند است كه شامل حال ما شده است و  شكر آن تلاش روزافزون و مخلصانه اي را ميطلبد.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.