پ
پ

مسئول هماهنگی دارالشفاء حسینیه اعظم زنجان ضمن تشریح برنامه های و اقدامات پیش بینی شده درمانی و ارائه خدمات در طول مسیرحرکت دسته عزاداری روز هشتم محرم به عزادارن گفت: کارگروه تخصصی فوریت های پزشکی و امداد و نجات حسینیه اعظم و جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان مورخه 98/6/14 در محل سالن جلسات حسینیه اعظم برگزارشد .

شعبانی اضافه کرد: در این جلسه مصوباتی داشتیم که توسط جمعیت هلال احمر در یوم العباس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: استقرار یک فروند هلیکوپتر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس ، پنج دستگاه موتور امبولانس در مسیر های از قبل تعیین شده دسته عزاداری حسینیه اعظم آماده خدمت رسانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه،استقرار 22تیم دو نفره در مسیر دسته عزاداری و یک تیم واکنش سریع متشکل از 12 نفر در ساعات برگزاری مراسم یوم العباس اضافه کرد: در این جلسه مصوباتی برای اورژانس شهرستان زنجان با مسئولیت آقای دکتر خسروشاهی تصویب شد که در آن روز ارائه خدمت خواهد شد.

مسئول هماهنگی دارالشفاء حسینیه اعظم زنجان در ادامه از استقرار یک دستگاه هلیکوپتر اورژانس هوایی استان مستقر دربیمارستان آیت اله موسوی که درصورت نیاز به محل اعزام خواهد شد گفت: استقرار دو بیمارستان صحرایی در محل های از قبل تعیین شده دسته که یکی مدرسه مصطفی خمینی با تجهیز ده تخت ودیگری در محوطه بانک ملی به تعداد بیست تخت تجهیز ومستقر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شش دستگاه امبولانس و سه موتور آمبولانس در مسیر دسته پیش بینی شده است ادامه داد: چهل نفر در قالب 12 تیم پیاده در مسیر حرکت دسته به همراه خادمین امداد و نجات بسیج حسینیه اعظم که با حضور160 نفرامداد گر و کادر درمانی در مسیر حرکت دسته حسینیه اعظم مستقر خواهند شد.

شعبانی در ادامه گفت: استقرار 28 اکیپ برادران آموزش دیده در قالب تیم های سه و چهار نفره به صورت ثابت در مسیر با استقرار شش اکیپ کادر درمانی با حضور 35 خادم خواهر که اکثرا پرستار هستند به همراه استقرار سه اکیپ سیار چهارنفره به همراه کادر درمانی در طول مسیر دسته پیش بینی شده است.

وی از استقرار چهار اکیپ ثابت و سیار که در مسیر ذبح قربانی ها در نظر گرفته شده است گفت: برای عوامل ذبح کننده و کشتار خدمات درمانی و امدادی پیش بینی شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.