پ
پ

در این جلسه که با حضور چند تن از مسئولین استانی در سالن اجلاس حسینیه اعظم برگزار گردید.عضو هیأت امنای حسینیه اعظم ضمن تشکر از حضور مدعوین در این جلسه از حضور خادمین آستان قدس رضوی در دهه کرامت در حسینیه اعظم خبر داد؛ و زمان برگزاری جشن زیر سایه خورشید در استان زنجان را روز های10و 11 مهرماه اعلام نمود.

آسیابی با اعلام این که در سال گذشته برنامه استقبال از خادمین رضوی با برنامه هایی از جمله حضور در مزار شهدای بالا، دیدار با خانواده شهید حرم رضوی، عیادت از بیماران همراه بود افزود:امسال نیز علاوه بر برنامه های مذکور خادمین رضوی بنا به درخواست ارگانها و دستگاه ها در مراسم آنها نیزحضور می یابند.

در ادامه این جلسه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اعلام آمادگی جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم افزودند که جایگاه ائمه معصومین(ع)مشخص است و مکان های وابسته به ائمه معصومین نیز جایگاه خودشان را دارند.

همچنین ایشان آمادگی این اداره را جهت برگزاری این مراسم در بقعه قیدار نبی(ص) اعلام نمود؛ و هماهنگی های لازم را نیز انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری در ادامه  برنامه سال گذشته را خوب ارزیابی نمود و موثر دانستند.

حجت الاسلام فرجی نماینده ولی فقیه در دانشگاه زنجان نیز از تلاشگران مجموعه های مذهبی تقدیر نموده، و آمادگی خود را جهت هماهنگی لازم در اجرای این مراسم در دانشگاهها اعلام نمودند.

لازم به ذکر است جشن کشوری زیر سایه خورشید امسال علاوه بر زنجان در 18 استان کشور نیز به صورت گسترده در دهه کرامت برگزار خواهد شد که همراه با این جشنها برنامه های متنوعی با هماهنگی و نظارت شبکه جوانان آستان رضوی برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.