پ
پ

جوانان بيشترين مراجعين خدمات مشاوره‌اي حسينيه اعظم

بيشترين گروه سني خدمات مشاوره‌اي در حسينيه اعظم 17 تا 35 سال و اكثريت دانشجو و داراي تحصيلات عالي هستند.

حجت الاسلام تقي‌لو مسئول واحد پاسخگويي به سوالات و مشاوره حسينيه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي اين مسجد ضمن اعلام اين مطلب گفت: جوانان بيشترين مراجعين مشاوره اين واحد  و موضوعات خانواده و ازدواج، روابط دختر و پسر، هويت، نذر و خمس بيشترين نيازهاي مشاوره اين مراجعين در يكسال گذشته بوده است.

alt

وي با بيان اين نكته كه فقط در ايام محرم سال گذشته بيش از 800 سوال و مشاوره توسط اين مركز پاسخگويي شده است، ادامه داد: امسال در اين بخش از اساتيد برجسته حوزه علميه كه تخصص‌هاي علمي كلام، روان‌شناسي، تاريخ و سيره پيشوايان ديني را دارند بهره‌گيري شده است.

تقي‌لو تصريح كرد: واحد مشاوره حسينيه اعظم، مشاوره خانواده زوج درماني را در دستور كار خود دارد و چنين واحد مشاوره‌اي هنوز در استان وجود ندارد.

مسئول واحد پاسخگويي به مسائل ديني و مشاوره حسينيه اعظم گفت: اين واحد در ايام محرم از ساعت 16 الي 24 و در روزهاي تاسوعا و عاشورا از ساعت 8 صبح لغايت 12 شب پاسخگوي مراجعين است.

alt

حجت‌الاسلام تقي‌لو با بيان اين موضوع كه اين واحد آماده پاسخگويي به شبهات ديني و سوالات مذهبي مراجعين هم هست، يادآور شد: دليل استقبال مردمي و مراجعين به اين واحد نامگذاري آن به نام سرور شهيدان و وابستگي آن به حسينيه اعظم است كه سبب مي‌شود مراجعين با اعتقاد قلبي و اعتماد و اطمينان خاطر بيشتري مشكلات خود را با مشاوران در ميان بگذارند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.