پ
پ

 


حجت الاسلام محبی؛

فحاشی کردن آفت دین و مذهب است/ شخص مومن نباید فحاشی کند

حجت الاسلام محبی گفت: فحاشی کردن آفت دین و مذهب است.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان؛ حجت الاسلام محبی در روز پنجم ماه مبارک رمضان در جمع روزه داراه زنجانی با اشاره به مبحث آفت  و کارکردهای آن در هر بخش اظهار کرد: هر چیزی آفتی دارد که باید از آن دوری کرد.

وی با اشاره موفقیت بنی امیه در سال های پیشین اضافه کرد: موفقیت بنی امیه این بود که ایمان را به مردم یاد دادند ولی کفر یاد ندادند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ممکن است ایمان به وسیله برخی از مسائل آفت زده شود، تصریح کرد: بنی امیه کاری کردند که مردم به جبهه کفر بروند ولی متوجه آن نباشند.

وی با اشاره به کتاب آیات سلمان رشدی افزود: ریشه آن در کتاب های روایی اهل سنت است.

حجت الاسلام محبی با اشاره به اینکه بنی امیه ایمان را به مردم یاد دادند ولی کفر را یاد ندادند، اضافه کرد: این آدم ها و کسی که به سخن هرکس گوش دهد، فاسق ترین افراد است.

وی با اشاره به اینکه برای قبول هرچیز باید سند و مدرک خواست، گفت: حتی از مجتهد عالم الشرایط نیز مدرک خواست و کورکورانه چیزی را قبول نکرد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از آفتها فحش دادن است، افزود: فحش دادن به خانواده، دوست و حتی دشمنان اهل بیت (ع) نیز محکوم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فحاشی آفت دین و مذهب است، تصریح کرد: این فحاشی ها موجب از بین رفتن شخصیت نیز می شود.

حجت الاسلام محبی با انتقاد از برخی فحاشی ها اضافه کرد: این فحاشی ها موجب ضربه زدن به دین و مذهب می شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در زمینه داشتن ادب و احترام گفت: به فرموده ایشان انسان باید خودش به ادب کردن خود شروع کند.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.