پ
پ

حجت الاسلام مهدی محبی در چهارمین شب از #مراسم_سوگواری حضرت حسین علیه السلام ؛
حیات طیبه را با حجاب و عفاف تبیین و تقویت کنیم
حیات طیبه را باحجاب و عفاف تبیین و تقویت کنیم و با حجاب و عفاف برنامه‌های شوم دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام مهدی محبی شامگاه سه شنبه در جمع عزاداران حسینی در محل حسینیه اعظم زنجان، بابیان اینکه هر کس از ولایت حمایت کند از توحید حمایت کرده است، افزود: شرط توحید ولایت است و اگر ما شناخت لازم از دنیای آخرت داشته باشیم به این دنیا دل نمی‌بندیم.

وی بابیان اینکه حیا و عفت در جامعه ما کمرنگ شده است، اظهار کرد: بانوان با رفتار و پوشش نامناسب و نادرست بستر خیانت را در جامعه فراهم می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه در تمام ادیان به بحث حجاب و عفاف بسیار تأکید شده است، گفت: حجاب و عفاف حیات طیبه است و باید بانوان باحجاب و عفاف خود حیات طیبه را حفظ کنند.

محبی بابیان اینکه قبل از اسلام خانواده‌های ثروتمند بانوان با حجاب و با عفافی داشتند و قشر ضعیف جامعه بی‌بند و بار بودند، ابراز کرد: حجاب و عفاف باعث احترام و حرمت بانوان است و به زن شخصیت می‌دهد.

وی ابراز کرد: زن بی‌حجاب در جامعه ارزشی ندارد و مورد تحقیر قرارمی گیرد و مردان به‌عنوان یک کالای _بی‌ارزش_ به او نگاه می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در خطبه‌خوانی با حجاب و عفت و حیا سخنرانی کردند، افزود: بانوان باید این بانوی بزرگوار را الگوی زندگی خود قرار دهند، چراکه حجاب برکت به زندگی می‌دهد و خیر زیادی را به دنبال دارد.

محبی بابیان این مطلب که دختران عفت و حیا را از مادران یاد می‌گیرند، افزود: جامعه سالم به خانواده سالم و مادر سالم و باعفت نیاز دارد تا فرزندان باحیا و عفیف تحویل جامعه بدهد.

وی بابیان اینکه غیرت در بین مردان ما سست و بی‌رنگ شده است، گفت: تلاش دشمن در برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای، از بین حجب و حیا زنان و بی غیرت کردن مردان ایرانی است و مرد بی‌غیرت زن و جامعه را به فساد می‌کشاند.

استاد حوزه دانشگاه گفت: بانوان در مجلس عزاداری امام حسین (ع) با پوشش مناسب حضور پیدا کنند و حرمت ماه محرم و صاحب ‌عزا را نگه ‌دارند.

محبی افزود: حجاب و عفاف امنیت بانوان را به دنبال دارد بنابراین بانوان زینب گونه ارزش و جایگاه والای خود را باحجاب و عفاف تثبیت کنند و ارزش یک زن به عفیف بودن آن است.

وی خاطرنشان کرد: حیات طیبه را باحجاب و عفاف تبیین و تقویت کنیم وبا حجاب و عفاف برنامه‌های شوم دشمن را خنثی کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.