پ
پ

alt

محمد جواد غم‌پرور در گفتگو با روابط عمومي حسينيه اعظم با اشاره به اینکه حسينيه اعظم زنجان با روز هشتم ماه محرم با نام نامي حضرت ابوالفضل عليه السلام در كشور و جهان شناخته شده است، اظهار کرد: اين حسينيه قدمت 450 ساله دارد و  حركت دسته عزاداري روز هشتم محرم آن از يك قرن پيش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از دهه 60 تا كنون از خط ولايت فقيه در این مکان مقدس تبعیت شده و اداره اين مجموعه بدور از هرگونه گرايشات و خطوط سياسي انجام شده است، تصریح کرد: اين مكان در ميان مردم از ارج و قرب ويژه اي برخوردار است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در حال حاضر حسینیه اعظم زنجان دارای 9 نفر هیئت امنا است، اضافه کرد: این هیئت امنا توسط نماینده ولی فقیه انتصاب ميگردند.

وی به فعالیت 24 معاونت و واحد نیز در این مکان مقدس اشاره داشت و گفت: معاونت‌های فرهنگی، آموزشی وفنی، پژوهشی از جمله واحدهایی است که در حسینیه اعظم زنجان فعال است.

غم‌پرور در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قابل انجام در حسینیه اعظم زنجان طی ماه محرم افزود: به منظور اجرای منسجم‌تر برنامه‌ها معاونت‌های این حسینیه از دو ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز کرده و با تشکیل جلسات متعدد به بررسی نقاط ضعف و قوت مراسم‌های برگزار شده طی سال‌ گذشته پرداخته و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرا در سال جاری انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.