پ
پ

alt

 

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان 14 هزار متر مربع زیربنا دارد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم ، محمد جواد غم‌پرور در دیدار با رئیس اداره اوقاف نیشابور گزارشی از فعالیت‌های عمرانی حسینیه اعظم زنجان ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: زیربنای این مسجد در ابتدا 200 متر مربع بوده كه  با تلاش معاونت عمرانی و نذورات مردمی به 14 هزار متر مربع رسیده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه از جمله فعالیت‌های عمرانی حسینیه اعظم زنجان احداث  کتابخانه به ابعاد یک هزار متر مربع است، تصریح کرد: ساخت صندوق قرض الحسنه به ابعاد 350 متر ، احداث ساختمان اداری، شبستان‌ها و سفرخانه و پيش نويس طرح جامع آزادسازي 10 هكتاري این مسجد از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام شده است.

وی تبدیل مزرعه مصباح حسینیه اعظم به مجتمع کشاورزی و فرهنگی با همکاری خادمین افتخاري و جهاد کشاورزی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد و گفت: در این مزرعه حدود 120 هزار جوانه درخت پيوند زده شده است و در اسفند ماه امسال قابل بهره‌برداري است و طرح چند قلو زايي گوسفندان نیز  در اين مجتمع در حال اجرا است.

غم‌پرور در ادامه به کلنگ‌زنی قطعه زمينی به اندازه 11 هزار متر مربع در منطقه گلشهر كاظميه اشاره داشت و گفت: با کلنگ زنی این مجموعه فرهنگي، اقتصادي توسط نماینده ولی فقیه در استان اقدامات مربوط در بحث ساخت آن آغاز شده است.

وی در ادامه به فعالیت مهدكودك این مجموعه در ايام محرم و در سفرخانه مسجد اشاره داشت و گفت: این مجموعه به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به فعالیت دارالشفای مسجد نیز طی ایام محرم اشاره كرد و گفت: پزشكان متخصص در دهه اول محرم، مراجعين را به صورت رايگان ويزيت ميكنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.