پ
پ

سردار آزادی: خدمت به عزاداران حسيني در پايتخت شور و شعور حسيني افتخار بزرگي برای پلیس است.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم ، سردار ” علي آزادي ” در ديدار اعضاي هيئت امناي حسينيه اعظم زنجان با اشاره به اينكه خدمت به عزاداران حسيني در پايتخت شور و شعور حسيني افتخار بزرگي است، بيان داشت : عزاداري حسينيه اعظم زنجان علاوه بر شهرت كشوري شهرت جهاني دارد .
فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه در بحث تجمعات، افتخار شيعه، اربعين است كه نزديك به 20 ميليون نفر پياده به سمت كربلا حرکت مي كنند، تصريح كرد : همه به پياده روي اربعين دسترسي ندارند، اما خوشبختانه در زنجان قريب به 400 هزار نفر همه ساله در مراسم هشتم و يازدهم محرم شركت مي كنند .
وي در ادامه بيان داشت: مراسم هشتم محرم زنجان علاوه بر شهرت كشوري، شهرت جهاني دارد و اين براي ما افتخار بزرگي است كه در پايتخت شور و شعور حسيني انجام وظيفه نماييم تا بتوانيم خدمتي به عزاداران حسيني انجام دهيم .
وي در ادامه تصريح كرد : با توجه به تدابير پليس در ماه محرم، قرارگاهي به نام قرارگاه محرم با حضور افسران كار آزموده تشكيل شده است كه با فعاليت مستمر خود همه جوانب انتظامي، امنيتي و ترافيكي را كنترل كرده و بهترين تصميم ها را در مواقع ضروري اتخاذ مي كنند، افسران قرارگاه محرم حتما افراد آسيب زا را تحت كنترل خود دارند تا اين مراسم به بهترين نحو برگزار شود.
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه گروه هاي معاند به دلیل اينكه نمي توانند اقدامات تروريستي انجام بدهند از فضاي مجازي براي تخريب و ايجاد رعب و وحشت استفاده مي كنند، بيان داشت: در اين ايام، گروهك ها با استفاده از این فضا، اقداماتی براي تشويش اذهان عمومي و براي ناامن جلوه دادن اين مراسم ها و اماكن مذهبي انجام مي دهند .
وي با اشاره به تعامل خوب با سپاه، بسيج، مراجع اطلاعاتي و قضائي بيان داشت: مشاركت پليس با هيئت امناي مساجد برای برگزاري مراسم های ايام محرم، اعتقادي است و در راستاي ارادت به ائمه معصومين ( ع ) مي باشد.
فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان بيان داشت: انتظار داريم مردم زنجان براي شركت در اين آیين تا حد امكان از وسائل نقليه عمومي استفاده كنند، تا براي مهماناني كه از ساير شهر ها و استان ها مي آيند مشكلي به وجود نيايد.
محمد جواد غم پرور، رئيس هيئت امناي حسينيه اعظم زنجان در ادامه با تبريك پيشاپيش هفته نيروي انتظامي از زحمات شبانه روزي پليس در تامين امنيت و آسايش مردم، عزاداران و افرادي كه از نقاط مختلف كشور و حتي خارج از كشور برای شركت در اين عزاداري ها حضور مي يابند تقدير و تشكر كرد.
رئيس هيئت امناي حسينيه اعظم زنجان با اشاره به اينكه استان زنجان پايتخت شور و شعور حسيني و جزء استان هاي مذهبي مي باشد، گفت: ان شالله با تدابير لازم از سوي نيروي انتظامي و مشاركت مردم و پليس افتخاري، شاهد برگزاري هرچه باشکوه تر يوم العباس در زنجان باشيم .

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.