پ
پ

مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان؛
خدمت رسانی گسترده واحد نقلیه به عزاداران حسینیه اعظم
مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان گفت: رانندگان افتخاری به همراه خودروهای سبک و سنگین در دهه محرم به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کنند.
مجید امامی با اشاره به اینکه 220 خادم افتخاری با این واحد همکاری دارند، اضافه کرد: این خادمین افتخاری شامل رانندگان خودروهای سبک و سنگین و انتظامات نقلیه هستند که با 180 خودرو به عزاداران حسینیه اعظم زنجان خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم کاری این واحد در روز حرکت دسته عظیم عزاداران حسینی است، ادامه داد: امسال همزمان با روز هشتم محرم و حرکت دسته عزاداری بیش از 70 دستگاه وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین شامل 30 دستگاه تریلر، 40 خاور و نیسان وظیفه حمل و نقل گوسفندان زنده و ذبح شده اهدایی به مسجد حسینیه اعظم را برعهده دارند.

این خادم حسینیه اعظم یادآور شد: 25 خودرو خاور و نیسان نیز مسئولیت حمل گوسفندان طرح ذبح نیابتی، از محل کشت و صنعت حسینیه به محل اجرای طرح ذبح نیابتی را به عهده دارند.
وی افزود: امسال 5 دستگاه خودرو یخچال دار نیز به صورت افتخاری، جهت توزیع گوشت های تبرک به روستاهای اطراف زنجان خدمت رسانی می کنند.
امامی با اشاره به اینکه واحد نقلیه حسینیه اعظم فعالیت خود را سه روز قبل از آغاز ماه محرم شروع کرده است، تصریح کرد: از دیگر خودروهایی که در ایام عزاداری به صورت افتخاری در خدمت حسینیه قرار دارند، شامل 15 خودرو سواری جهت جابجایی خادمین افتخاری، 4 دستگاه جرثقیل 10 تن و خاور، دو دستگاه ایسوزو جهت حمل مادحین در مسیر حرکت دسته عزاداری در روز هشتم محرم است.
وی با بیان اینکه محل استقرار واحد نقلیه حسینیه در پشت مسجد، واقع در درب جنوبی است، یادآور شد: مشارکت و همکاری در استقرار واحد احشام و استقرار تجهیزات صوتی مسیر حرکت دسته عزاداری نیز از دیگر اقدامات خادمین واحد نقلیه حسینیه اعظم است.
مسئول واحد نقلیه حسینیه اعظم زنجان در پایان از عموم مردم درخواست کرد برای سهولت و تسریع در کار جابجایی لاشه‌های ذبح شده و انتقال گوسفندان زنده، با رانندگان و مسئولین واحد خدمات خودرویی همکاری و از تجمع پیرامون این ماشین‌ها خودداری کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.