پ
پ

 رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان؛

اعلام برنامه های ایام سوگواری محرم در حسینیه اعظم

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان برنامه های ایام سوگواری محرم در این مسجد را اعلام کرد

محمدجواد غم‌پرور در تشریح برنامه های 13 شب محرم امسال حسینیه اعظم عنوان داشت: برنامه‌های رسمی محرم حسینیه اعظم از شنبه شب، سوم آبان ماه آغاز شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زمان آغاز برنامه‌های شب‌های محرم این مسجد را ساعت 20 و پایان آنرا ساعت 23 شب اعلام کرد و گفت: حجت‌الاسلام کاظم سرابی در 6 شب به سخنراني مي پردازند و حضرت آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان سخنران شب هفتم خواهد بود.

غم پرور از حضور حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در مراسم و سخنرانی شب هشتم محرم، در این مسجد خبر داد و افزود: سخنران شب نهم یکی از مسئولان کشوری خواهد بود که متعاقبا اعلام می‌شود.

وي از حضرت آیت‌الله سيد محمد حسینی به عنوان سخنران شب‌های دهم و یازدهم نام برد و ادامه داد: برای سخنرانی شب‌های 12 و 13 حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر حضور می‌یابند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم با اشاره به جدول برنامه اعلام شده شب هاي محرم از طرف اين مسجد، برنامه ريزي انجام شده را تلاشي در جهت كسب رضايت عزاداران و گروه هاي سني مختلف دانست و یادآور شد: ولی‌الله کلامی، اصغر گنج‌خانلو، جواد رسولی، مرتضی حیدری، یوسف شبیری، محمود حسینی، مهدی رسولی و علی بیگدلی مداحان و ذاکرانی هستند که در شب‌های محرم مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌کنند.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.