پ
پ

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب سپاهفرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب سپاه:

حضور مردم بزرگترين سرمايه كشور است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب سپاه گفت: حضور مردم بزرگترين سرمايه كشور است.

به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان، سردار اوصانلو در جريان حضور در جمع عزاداران حسيني در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان، اظهار  كرد: امروز عزاداري مردم زنجان شكل جهاني به خود گرفته است.

وي خاطر نشان كرد: اين حركت به حدي عظيم است كه مردم هرجا باشند، دوست دارند در حسينيه اعظم حضور داشته و اين حركت عظيم را از نزديك نظاره‌گر باشند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب سپاه در ادامه با اشاره به اينكه شكوه دسته عزاداري حسينيه اعظم تا حدي است كه نمي‌توان آن را توصيف كرد، افزود: امسال اين حركت با حضور شهدا، وصف نشدني‌تر شده است.

سردار اوصانلو حضور شهدا در دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان را يك اتفاق معنوي عنوان كرد و گفت: دسته باشكوه‌ حسينيه اعظم زنجان، باشكوه‌تر مي‌شود زماني كه 45 شهيد گمنام نيز در كنار خيل عزاداران حضور داشته باشند.

وي در ادامه با اشاره به هجمه‎هاي دشمنان براي مقابله با نظام و انقلاب، افزود: در حال حاضر كه دشمنان در تلاش هستند نظام و انقلاب را با مشكل مواجه كنند، همين مراسمات باشكوه جلوي حركت دشمن را خواهد گرفت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب سپاه با استناد به سخنان امام خميني (ره) در زمينه اينكه بايد كمربندها را بست و در مقابل دشمن ايستاد، اضافه كرد: در حال حاضر نيز همان سخنان امام خميني (ره) كه فرمودند كمربندها را ببنديد، مصداق دارد و هيچ چيز عوض نشده است.

سردار اوصانلو با اشاره به اينكه جريان عظيم حسينيه اعظم زنجان و برگزاري باشكوه اين مراسم نشان دهنده اين است كه امام زمان (عج) به عزاداران عنايت دارد، ابراز اميدواري كرد: اين مراسمات زمينه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.