پ
پ

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از ساخت گنبد طلایی استیل برای حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، الماسی مزایای این نوع گنبد اشاره داشت و افزود: یکی از ویژگی های خوب گنبد استیل طلایی آن است که در مقابل نور آفتاب خورده نشده و زنگ زده نمی شود.

وي ابراز اميدواري كرد بهره برداري ازگنبد طلايي حسينيه اعظم تا اوايل ماه محرم امسال انجام گيرد.

alt

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همچنین به شکل هندسی ساخت این گنبد نیز اشاره داشت و گفت: این گنبد به دست اساتید برجسته در این کار و به نحوی ساخته شده که دقیقا شبیه به گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) است.

الماسي همچنین به کف برداری ضلع جنوبی مسجد اشاره داشت و تصریح کرد: این اقدام نیز به منظور تسهيل در تردد زائرين انجام شده است.

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در بخش ديگري از سخنان خود به تملک سه فقره امارت توسط حسینیه اعظم و یک فقره توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: در مجموع زیربنای این چهار ملک یک هزار و 100 متر مربع است.

alt

وی با بیان اینکه در حال حاضر مراحل  تخريب و آماده سازي اين محل در حال انجام است اضافه کرد هدف از تملك اين مكان  توسعه كتابخانه سيدالشهدا، ايجاد فضاهاي آموزشي و مكانهاي مناسب جهت معاونت ها و واحدها، پايگاه بسيج برادران و خواهران و سرويس هاي بهداشتي و … مي باشد.

الماسي همچنین به ساخت محل های روباز برای تجمع مردم در سال های آتی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه در سال های آینده ماه محرم در فصل گرم سال خواهد بود و مردم تمایل بیشتری به تجمع در فضاهای رو باز خواهند داشت از همین رو در تلاش هستیم که اینگونه فضاها را در حسینیه گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.