پ
پ

در آستانه ماه محرم مراسم غبارروبی حسینیه اعظم زنجان همراه با عزاداری با حضور خادمان و ارادتمندان آن حضرت در حسینیه اهظم زنجان برگزار می شود.
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به برنامه های دهه اول محرم در حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های عزاداری حسینیه اعظم زنجان از امشب ۹شهریورماه آغاز و به مدت ۱۳ شب ادامه دارد.

وی به سخنرانان این مراسم هم اشاره کرد و گفت: سخنران شب هفتم آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان و شب نهم آیت‌الله دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

غم پرور با اشاره به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی در روز هشتم محرم شاهد دسته عظیم حسینیه اعظم زنجان خواهد بود، تصریح کرد: دسته عزاداری ساعت 15 و 30 دقیقه از مقابل حسینیه اعظم تا امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان به حرکت درخواهد آمد.

رئیس هیئت‌امنای حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: مراسم شیرخوارگان حسینی روز تاسوعا و مراسم ویژه عاشورا صبح عاشورا در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نذورات حسینیه اعظم زنجان و طرح نیابتی امسال هم توضیحاتی داد و گفت: محل فروش احشام قربانی در حسینیه اعظم تغییر کرده اسـت، همه ساله فروش احشام در خیابان خیام بود ولی از امسال به علت مسائل ترافیکی و مسائل زیست محیطی فروش احشام به مزرعه خود حسینیه اعظم واقع در پنج کیلومتری جاده دندی پلیس راه جاده بیجار تغییر یافته است و تحویل گوسفندان از اول محرم تا آخر ماه محرم در خیابان خیام خواهد بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.