پ
پ

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با اقدامات انجام شده یوم العباس دیگری در روز هشتم محرم در زنجان ثبت می شود.

محمد جواد غم پرور امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمام اقدامات برای برگزاری یوم العباس زنجانی ها انجام شده و حسینیه اعظم زنجان در خدمت زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه های حسینیه اعظم زنجان از اول محرم آغاز شده و تا 13 محرم در قالب برنامه عزاداری و سخنرانی برگزار می شود، افزود: همچنین روز تاسوعا مراسم شیرخوارگان حسینی در این مکان برگزار می شود.

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان روز هشتم محرم از ساعت 15:30 از مقابل حسینیه اعظم برگزار می شود، بیان داشت: 4 هزار خادم حسینیه اعظم زنجان و خادمان ارگان ها و ادارات استانی آماده خدمات رسانی هستند تا با حضور پرشور مردم لبیک یا حسین دیگری ثبت شود.

غم پرور با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد اسکان زائران، افزود: امسال مسئولان استان اقداماتی را انجام داده اند و هتل ها، مهمانسراها و مهمانپذیرها آماده خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

وی از فعالیت ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان خبرداد و گفت: در سال گذشته 7 هزار نفر شب اسکان داده شد و امسال بیش از سال گذشته ظرفیت ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه قطار عشق نیز روز یکشنبه ساعت 13 وارد زنجان می شود، افزود: در سال های گذشته نیز میزبان زائرانی از کشورهای عراق، کویت، لبنان، روسیه و آذربایجان بودیم.

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان جمع نذورات جمع آوری شده در سال گذشته را 4.5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:بیش از 7 هزار راس قربانی به حسینیه اعظم زنجان اهدا شد.

غم پرور با اشاره به اجرای موفق طرح نذر نیابتی در 5 سال اخیر، تصریح کرد: سال گذشته 500 راس احشام به صورت نیابتی قربانی شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.