پ
پ

قرار گرفتن در دایره مهر سیدالشهدا زندگی بشر را تضمین می‌کند.
سخنران شب دوم محرم حسینیه اعظم زنجان گفت: قرار گرفتن در دایره مهر سیدالشهدا ضامن و تامین کننده زندگی بشر در دنیا و آخرت است.
حجت‌الاسلام علی فروغی در جمع عزاداران حاضر در حسینیه اعظم با تاکید بر افضل بودن سلام و صلوات فرستادن بر پیامبر اسلام و آل ایشان اظهار کرد: این عمل افضل را در هر مکان و زمانی تکرار کنید.
حجت‌الاسلام فروغی به بزرگ و ارزشمند بودن مجلس عزاداری بر سیدالشهدا تاکید کرد و گفت: بر اساس فرمایشات پیامبر اکرم افراد هوشیار و آگاه متوجه اهمیت قرار گرفتن در حوزه جذب خداوند و بندگان صالح خداوند می‌شوند.
وی نصیب شدن از رحمت خداوند را هدیه صبر بر بلایا دانست و تصریح کرد: دنیا محل احیای کرامت‌های انسانی است.
سخنران شب دوم حسینیه اعظم زنجان زندگی بر محور توحید را از نشانه‌های انسان‌ خداجو اعلام کرد و گفت: انسان به عنوان یک جزء با اعمال خود در صدد اتصال به کل است.
وی ذوب شدن در انسان کامل را پیش‌زمینه تکامل بشر دانست و گفت: خداوند در قرآن خود را پرورش دهنده عالم معرفی می‌کند تا انسان در این مسیر به تکامل مد نظر برسد.
حجت‌الاسلام فروغی خوش‌خلقی را از توصیه‌های دینی برشمرد و تصریح کرد: ملبس شدن به خوبی‌ها نیازمند همنشینی با انسان‌های کامل است.
سخنران حسینیه اعظم زنجان خدا صفت شدن انسان را خواست خداوند دانست و ادامه داد: بشر نیازمند ولایت است تا تحت رهبری این انسان در مسیر متعالی قرار بگیرد.
وی با اشاره به تاثیرگذاری مجالس عزاداری در ساخت شخصیت بشریت تاکید کرد: اگر این برنامه‌ها در زندگی نباشد زندگی با مشکلات معنوی مواجه می‌شود.
حجت‌الاسلام فروغی با بیان اینکه مردم یمن با هدایت حضرت علی (ع) مسلمان شده‌اند: ادامه داد: ایشان در اوج جوانی و با راهنمایی پیامبر اسلام موفق به اینکار شدند.
سخنران شب دوم حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد: بر اساس روایات رسیده قرار گرفتن در دایره مهر سیدالشهدا را ضامن زندگی در دنیا و آخرت است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.