پ
پ

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينكه كساني كه در مقابل امام حسين(ع) و علي(ع) ايستادند مسلمان بودند و نماز مي‌خواندند افزود: آنها به علت دوري از نور ولايت بود كه در مقابل امام ايستادند و ايشان را به شهادت رساندند.
وي با بيان اينكه بنا به روايات مختلف كساني كه در واقعه عاشورا مقابل امام حسين(ع) ايستاده بودند براي رسيدن به هدف خود يعني شهيد كردن امام روزه گرفته بودند خاطر نشان ساخت: دشمنان ولايت با تبليغ و تزوير مردم را عليه امام شوراندند.
سردار رادان شناخت مسير ولايت را بصيرت خواند و افزود: كشتي ولايت در مسير حق حركت مي‌كند و شناخت اين مسير و حركت در آن عين بصيرت است.
وي ضمن اشاره به اينكه “با علي ” از “يا علي ” فقط يك نقطه كمتر دارد و “يا علي گفتن كجا ” و با “علي بودن كجا ” به ولايت‌مداري تاكيد كرد و افزود: “با ولي ” از “يا ولي ” يك نقطه كم دارد اما يا “ولي گفتن كجا ” و “با ولي بودن كجا “.
وي ادامه داد: اگر كسي مي‌خواهد كه نور ولايت روشن باشد و اجازه ندهد كه تاريخ دوباره تكرار شود بايد در كنار ولايت باشد و از آن حمايت كند.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي افزود: سينه زدن در راه امام حسين يعني امام حسين اگر در آن زمان نبوديم كه با نثار خون خود شما را ياري كنيم، اما امروز ولي زمان خود را با خون خود ياري خواهيم كرد.
وي با اشاره به اينكه وقتي از حضرت زينب(س) در خصوص واقعه كربلا پرسيده شد فرمود من چيزي نديدم مگر زيبايي و اينكه وقتي امام حسين از حضرت ابولفضل پرسيدند كه مرگ را چگونه مي‌بيني ايشان جواب دادند شيرين‌تر از عسل، تصريح كرد: اين همان بصيرت است.
سردار رادان ديدن آن سوي غبار و مه را بصيرت خواند و افزود: بسيجيان در دوران جنگ حق عليه باطل و با زنده نگه داشتن دين و قرآن در جبهه‌هاي جنگ با سبقت گرفتن براي شهادت نشان دادند كه به بصيرت دست يافته‌اند.
وي راه پيروزي را حركت پشت سر ولايت اعلام كرد و افزود: بايد طوري پشت سر ولايت حركت كنيم كه جا در جا پاي ايشان گذاشته و از خود ردي به جاي نگذاريم و كسي كه در اين مسير از خود اثري به جاي مي‌گذارد بايد ديد به دنبال چه هدفي است.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با تقدير از مردم زنجان براي برگزاري مراسم عزاداري درست و بي‌پيرايه گفت: اين عزاداري يكي از بي‌بديل‌ترين و بي‌نظيرترين هيئت‌ها و عزاداري‌هاي كشور است.
وي افزود: مردم زنجان در اين همايش بزرگ عزاداري صادقانه و خالصانه خود به نمايش مي‌گذارند.

منبع:خبرگزاري فارس

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.