پ
پ

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان؛ شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» سوم آذر ماه 1400 با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران، مسئولین و فعالان فرهنگی استان و نویسندگان عرصه دفاع مقدس در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

این مراسم که در فضای صمیمی و معنوی با هدف انتقال وقایع، ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب برگزار شد با خاطره‌گویی رزمندگان و همرزمان جبهه‌های حق علیه باطل همراه بود. حاج جواد محمدی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهید هنرمند ابراهیم اصغری و تعبیر وصف‌ناپذیر شهید بزرگوار از عملیات‌های غواصان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت.

حاج حسین محمدی از رزمندگان و مدافعین حرم و از راویان لحظه به لحظه اتفاقات هشت سال دفاع‌مقدس از خاطراتش با هم‌رزم خود سردار شهید حمید احدی و لحظه شهادت این شهید بزرگوار گفت. بیان خاطرات از شوخ‌طبعی‌هایی آن دوران که چاشنی وحدت، برادری و از خودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ بود که حسین محمدی در شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» با شور و هیجان و اشتیاق برخی از آن خاطرات را بیان نمود.

رونمایی از کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد»، تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه دفاع مقدس و پخش فتوکلیپ از رزمندگان و غواصان دریادل استان از دیگر برنامه‌های شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» بود که در شامگاه سوم آذر ماه 1400 در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.