پ
پ

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد جواد غم‌پرور در جلسه هماهنگی برنامه های ماه محرم به برگزاری دسته عزاداری در روز هشتم ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: علت اصلی گسترش این حرکت عشق و ارادات مردم نسبت به امام حسین (ع) و وحدت است.


وی پیشرفت و ارتقای معنوی این حرکت را در گرو اخلاص، همدلی و صبوری در مقابل مشکلات و سختی ها دانست و از خادمین افتخاری به جهت از خودگذشگی و تلاش بی وقفه در خدمت به عزاداران حسینی تشکر کرد.


این مقام مسئول با ارائه گزارش و اقدامات ارائه شده به ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص در طول دهه ایام محرم اشاره کرد و از همکاری مناسب و به موقع دانشگاه علوم پزشکی زنجان تشکر و قدردانی کرد.


وی از فعالیت یک ماهه واحد مالی در هماهنگی و سازماندهی خادمین این بخش برای روز دسته عزاداری و ایام محرم خبرداد و افزود: خادمین افتخاری در مجموعه حسینیه اعظم بصورت شیفت بندی درطول دهه محرم نسبت به دریافت نذورات مردمی اقدام می کنند.


حضور مشاورین خانواده از میان اساتید حوزه و دانشگاه در ساعات 16 الی 12 شب از جمله فعالیت های برنامه ریزی شده واحد مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی است که توسط حجت الاسلام محمدی ارائه شد.


وی از استقرار و آماده شدن محل تحویل و فروش گوسفندان نذری توسط خادمین افتخاری خبر داد و تصریح کرد: این واحد آمادگی دارد تا از اول محرم نسبت به دریافت احشام نذری اقدام کند، در ضمن زمان فروش احشام نذری روز هشتم محرم از ساعت 8 صبح اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، آمادگی برای پذیرایی از زائرین و پیش بینی محل مخصوص تحویل امانات، هماهنگی لازم جهت پخت حلوا و بسته بندی گوشت، ایجاد امکانات لازم جهت تسهیل در امر ایاب و ذهاب خادمین افتخاری، نصب تجهیزات و راه اندازی فیبر نوری، هماهنگی انجام شده جهت اسکان عزاداران با ارگان ها و ادارات استان، سازماندهی بخش های روابط عمومی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.


در پایان رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان با ارائه نظرات و هماهنگی های لازم جهت پیشبرد امور به لزوم همکاری و ارائه آمار و گزارش دقیق جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت اشاره کرد و گفت: خادمی عزاداران امام حسین(ع) عنایت ویژه خداوند است که شامل حال ما شده و شکر آن تلاش روزافزون و مخلصانه ای را می طلبد.


پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.