پ
پ

مدیر کل صدا و سیمای زنجان در دیدار با هیئت امناء و مسئولین واحدهای مرتبط با تقدیر از فعالیت های مجموعه خادمین حسینیه اعظم زنجان، گفت: حسینیه اعظم و صدا و سیمای مرکز زنجان در طول سال بخصوص در زمینه برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن و همچنین در دهه اول محرم و اجتماع باشکوه هشتم محرم همکاری تنگاتنگ و تاثیرگذاری دارند.
مرتضی صفری با بیان اینکه فعالیت های حسینیه اعظم همواره به عنوان الگو در سطح ملی و جهان اسلام مطرح بوده و زمینه ساز تحولات عظیم و معنادار در زمینه برگزاری مراسم های عزاداری بوده است، افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان امادگی کامل در زمینه پوشش های مراسم های عزاداری و همچنین سایر برنامه های مجموعه حسینیه اعظم در طول سال را دارد و همه تمهیدات لازم را این زمینه اندیشیده است.
وی با اشاره به راه اندازی معاونت فضای مجازی، ادامه داد: صدا و سیما با توجه به راه اندازی معاونت فضای مجازی در این زمینه نیز آماده پوشش مراسم اجتماع باشکوه حسینیه اعظم در فضای مجازی را دارد.
همچنین در این دیدار رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری مذهبی در شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در طول سال مسافران زیادی از حسینیه اعظم زنجان بازدید می کنند و این تعداد در دهه اول محرم رشد چشمگیری دارد.
محمد جواد غم پرور با اشاره به برگزاری مراسم دسته عزاداری باشکوه روز هشتم محرم پیشنهاد داد: رادیو ” روز هشتم” در صدا و سیمای مرکز زنجان راه اندازی شود.
وی با اشاره به بحث نذر نیابتی لزوم معرفی و ترقیب صاحبان نذر برای دادان نذورات خود به صورت نیابتی توسط صدا و سیمای مرکز زنجان را خواستار شد.
در این جلسه که معاونت های مختلف مجموعه حسینیه اعظم زنجان حصور داشتند هر یک از معاونت ها نقطه نظرات و پبشنهادات خود را عنوان کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.