پ
پ

alt

عتبات عالیات با حضور مردم ایران رونق بیشتری یافته است

به گزارش روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان، عضو دفتر تبلیغات حرم حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به استقبال گسترده مردم ایران از عتبات عالیات گفت: این اماکن مقدس با حضور مردم ایران رونق بیشتری یافته است.

قراس الحریری، در حاشیه نمایشگاه “در هوای حرم” اظهار داشت: زنجان واقعا شهر حسینی است و شور و حال حاکم بر مردم این شهر بیانگر این حقیقت است.

وی با بیان اینکه متولیان فرهنگی حرم حضرت ابوالفضل (ع) تا کنون درنمایشگاه های مختلفی در جهان حضور داشتند، افزود: برپایی این نمایشگاه ها موجب ایجاد وحدت و همدلی بین شیعیان جهان می شود.

این فعال فرهنگی با تاکید براینکه اتحاد شیعیان مهم ترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام است، ابراز داشت: مسئولان و متولیان فرهنگی و دینی کشورهای مسلمان باید نسبت به برقراری این وحدت و همدلی تلاش کنند.

 وی در ادامه به غرفه حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) در نمایشگاه “در هوای حرم” اشاره کرد و بیان داشت: دفتر تبلیغات حرم حضرت ابوالفضل (ع) 14 هزار عکس در این نمایشگاه در میان بازدید کنندگان توزیع کرده است.

الحریری با بیان اینکه 13 عکس از حرم مطهر حضرت عباس (ع) در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، افزود: این عکس ها موقعیت این حرم مطهر را در زمان حکومت صدام و حال حاضر نشان می دهد.

 وی به معرفی سایت جهانی الکفیل، وابسته به حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) پرداخت و خاطر نشان کرد: هزاران عکس از حرم مطهر در این سایت درج شده که علاقمندان می توانند جهت بازدید از آن به آدرس www.alkafeel.net مراجعه کنند.

 وی تولید انیمیشن مباهله پیامبر اعظم (ص) با مسیحیان نجران را برخی از فعالیت های گروه سایت حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) برشمرد و اظهار کرد: دو هزار عدد سی دی دوبله فارسی این انیمشین در اختیار بازید کنندگان قرار می گیرد.

 پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.