پ
پ

alt

 

فعال مذهبی به فاصله موجود بین سبک زندگی ما و ائمه اشاره و تصریح کرد: این فاصله‌ها به لحاظ رفتاری بسیار مشهود است چرا که محب ائمه و آل علی به هیچ وجه با خانواده و اطرافیان خود بد رفتاری نمی‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم، حجت الاسلام كاظم سرابي شب گذشته در میان عزاداران حسینیه با اشاره به گلایه‌های شهید مطهری از روش زندگی شیعیان اظهار داشت: وی به دوری سبک زندگی مسلمانان از ائمه انتقادهایی داشت و به سئوال‌های مطرح شده پاسخ داده است.

 

وی به برخوردهای همراه با مودت و مهربانی خانوادگی حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه و بالعکس اشاره کرد و افزود: این خانواده باید الگوی خانواده مسلمان شیعه در چگونگی برخورد با یکدیگر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سرابی انجام واجبات و ترک محرمات را درخواست ائمه از محبان خود اعلام کرد و گفت: نخستین گام الگوی مسلمان در تبعیت از ائمه به عنوان الگوی زندگی خودسازی است.

 

این فعال مذهبی به فاصله موجود بین سبک زندگی ما و ائمه اشاره و تصریح کرد: این فاصله‌ها به لحاظ رفتاری بسیار مشهود است چرا که محب ائمه و آل علی به هیچ وجه با خانواده و اطرافیان خود بد رفتاری نمی‌کند.

 

حجت‌الاسلام سرابی به نمونه‌های تاریخی در مورد برآورده شده دعا اشاره کرد و افزود: یادمان باشد برای استجابت دعای خودمان باید برای برآورده شدن دعای دیگران از جمله خالق هم تلاشی انجام بدهیم.

 

وی بر تاثیر گذاری تزکیه و تربیت نفس در قدرتمندی روح بشری تاکید و اضافه کرد: با تربیت نفس می‌توان بر عالم هستی احاطه داشت کما اینکه امام حسین (ع) تزکیه و عبودیت قدرت دخالت در عالم هستی را پیدا کرده است.

 

این فعال مذهبی به شاخص‌های محبان ائمه اشاره و تصریح کرد: در باورم نمی‌گنجد که کسی دوستدار امام حسین (ع) باشد ولی نماز نخواند، چشم به نامحرم بدوزد و به همسر خود فحش و ناسزا بگوید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.