پ
پ

اولین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان با هدف به تصویر کشیدن ابعاد حماسی، عاطفی، عرفانی و اجتماعی عزاداری مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود. روابط عمومی  حسینه اعظم زنجان با انتشار فراخوانی  از عموم عکاسان کشور برای شرکت در این سوگواره دعوت کرد تا عکس‌های خود را در موضوعات عزاداری در مسجد حسینیه اعظم زنجان، دسته عظیم عزاداری مسجد حسینیه اعظم زنجان، قربانگاه مسجد حسینیه اعظم زنجان، نذورات مسجد حسینیه اعظم زنجان، رخدادهای پیرامون مسجد حسینیه اعظم زنجان و تجلی نمادها و نشانه‌های شور و شعور حسینی در عزاداری مسجد حسینیه اعظم زنجان به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند. 

alt
در این فراخوان آمده است آخرین مهلت دریافت آثار 13 دی ماه، انتخاب و داوری عکس‌ها 22 دی ماه، اطلاع‌رسانی عکس‌های پذیرفته شده 30 دی ماه و افتتاح نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.
پس از اتمام مراحل انتخاب و داوری در مجموع پنجاه عکس برای نمایشگاه پذیرفته خواهند شد که از این میان به پنج اثر برگزیده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به همراه لوح تقدیر و تندیس یادبود سوگواره اهدا خواهد شد.
عکاسانی که قصد عکاسی از دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز هشتم محرم را دارند حداکثر تا ساعت 20 روز پنجشنبه دوم آذرماه 91 مهلت دارند به پایگاه اطلاع‌رسانی حسینیه اعظم زنجان به آدرس:   مراجعه و برای دریافت کارت ویژه عکاسی از مراسم ثبت نام نمایند. جهت شرکت در سوگواره
کلیک نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.