پ
پ

فرمانده پايگاه بسيج حسينيه اعظم زنجان خبر داد

پياده روي شبانه جمعي از بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج 13 حسينيه اعظم زنجان

فرمانده پايگاه بسيج حسينيه اعظم زنجان از پياده روي شبانه جمعي از بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج 13 حسينيه اعظم زنجان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان؛ تاره با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: جمعي از اعضاي پايگاه مقاومت بسيج 13 حسينيه اعظم زنجان جهت حفظ توان دفاعي و آمادگي جسماني روز پنجشنبه 23 مرداد ماه بعد از قرائت زيارت عاشورا در مسجد حسينيه اعظم ساعت 23 شب در ارتفاعات جنوب زنجان پیاده روی کردند.

 فرمانده پايگاه بسيج حسينيه اعظم زنجان تصریح کرد: افرادی که در این پیاده روی شرکت کردند، بسيجيان متشكل از جوانان و پيشكسوتان عرصه انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس بودند.

 در این راهپیمایی که 16 کیلومتر بود؛  رزمنده آزاده مهندس صیادیان با اشاره به مسائل سیاسی روز به نحوه تشکیل گروهک تروريستي داعش پرداخت و اظهار کرد:  متاسفانه رژیم صهیونیستی بدون توجه به سن و سال اقدام به شهادت رسادن کودکان مظلوم و بی دفاع غزه می کند.

 این آزاده زنجانی با اشاره به سیاسیت خصمانه آمریکا در برابر جنایات اسرائیل در غزه بیان کرد: سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات نیزموجب شرمساری و تاسف است.

 دانشجوي پيرو خط امام (ره)  در بخش دیگری از  سخنان خود به 26 مرداد، روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:  این روز بیانگر خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برای ایرانیان و به ویژه رزمندگان است.

 صیادیان  با اشاره به اینکه نظام جمهوري اسلامي ايران در نتیجه تلاشهاي امام خميني (ره) و خون پاك شهدا به پیروزی رسیده و 35 سال  در مقابل دشمنان پایداری کرده است، افزود: ما نظام جمهوری اسلامی را به آسانی به دست نیاورده ایم و لذا باید در حفظ اين نظام و انقلاب كوشا باشيم.

 گفتنی است؛ پس از سخنان مهندس صیادیان راهپيمايان به سمت شهر و مقر پايگاه مقاومت بسيج حرکت کردند و در نهایت در ساعت 2،30 دقیقه بامداد این مراسم با قرائت دعای فرج به پایان رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.