پ
پ


همزمان با یوم العباس

فریاد یل یاتار طوفان یاتار/ یاتماز حسینین پرچمی در زنجان طنیین انداز شد

همزمان با یوم العباس، فریاد یل یاتار، طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی در زنجان طنین انداز شد.

به گزارش  روابط عمومي حسینیه اعظم زنجان، امسال نیز طبق سنوات گذشته دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان با حضور باشکوه مردم استان زنجان و حضور میهمانان خارجی و داخلی در حال برگزاری است.

این مراسم که به عنوان بزرگترین اجتماع عزاداران حسینی در کشور است، با حضور مسئولان کشوری و استانی در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور بیش از 100 خبرنگار و عکاس رسانه‌های مختلف در حال برگزاری است .

alt

*حضور یک عزادار از مشهد مقدس در زنجان

یکی از عزاداران امام حسین (ع) که از مشهد مقدس در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده است، افزود: سال‌های پیش این مراسم را از قاب تلویزیون مشاهده می‌کردم و همیشه یکی از آرزوهایم این بود که در جمع عزاداران زنجانی باشم که خوشبختانه با عنایت امام حسین (ع) امسال این توفیق نصیبم شد.

این عزادار که با همسر و دو فرزند خود در این مراسم حاضر شده است، اضافه می‌کند، امیدوارم فرزندانم رهرو راه امام حسین (ع) باشند.

*سلامتی فرزندم را مدیون عنایت علمدار کربلا هستم

یکی از شهروندان زنجانی که با فرزند خردسال خود در این دسته عزاداری حاضر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: سال گذشته فرزندم دچار بیماری سختی شده بود، همراه او به دسته آمدم و از حضرت ابوالفضل (ع) خواستم تا فرزندم را شفا دهد، خوشبختانه با عنایت خداوند و کمک حضرت ابوالفضل (ع) فرزندم بهبود یافته است و امروز به شکرانه این سلامتی در جمع عزاداران زنجانی حاضر شده ام.

امسال جای جای دسته حسینیه اعظم زنجان، پر است از مادرانی که به دسته حسینیه آمده اند؛ تا ارادت خود را به مولایشان نشان دهند.

انتهای پیام/



ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.