پ
پ

فعاليت‌هاي روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان

از سوي مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان؛

فعاليت‌هاي روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان تشريح شد

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان فعاليت هاي روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان را تشريح كرد.

به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان، مجتبي شهامي اظهار كرد: پوشش خبري فعاليت‌هاي حسينيه اعظم زنجان در نشريه منتشره و سايت حسينيه اعظم  از جمله اقدامات اين مسجد است.

وي با اشاره به اينكه بر اساس روال قبلي نشريه طي ايام محرم چاپ مي شد، بيان كرد: همچنين بنا داريم در مناسبت ها ويا به صورت دو ماهنامه نيز اين نشريه را منتشر كنيم.

اين مسئول با اشاره به اينكه تاكنون 28 شماره از نشريه چاپ شده است، تصريح كرد: در ايام ديگر نيز برنامه ها ديگري نيز بود كه خبر آن كار شد.

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان با اشاره به مبحث گردشگري مذهبي حسينيه اعظم زنجان، افزود: با توجه به برگزاري باشكوه دسته حسينيه اعظم زنجان طي سال، مردم كشور از تمام نقاط مشتاق هستند تا اين مكان مقدس را از نزديك ببينند و به همين علت طي سال به اين مكان مراجعه مي كنند.

شهامي ادامه داد: مسافران كه به زنجان سفر كرده به زنجان در كنار بازديد از مناطق گردشگري از حسينيه اعظم زنجان نيز بازديد مي كنند.

وي در ادامه با اشاره به تشكيل ستاد استقبال نوروزي از مسافران در حسينيه اعظم زنجان، افزود: در اين ايام نزديك به 4 هزار نفر از حسينيه اعظم زنجان بازديد كردند.

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان با اشاره به تشكيل اكيپ ستاد استقبال از مسافران نوروزي، تصريح كرد” در قالب اين اكيپ نقاط مختلف حسينيه اعظم زنجان به مسافران توضيح داده مي شد.

اين مسئول با باين اينكه در پايان نيز بسته هاي پذيرايي بين بازديد كنندگان توزيع مي شد، اضافه كرد: پس از عيد فطر نيز با توجه به آغاز دور دوم سفرهاي تابستاني به صورت روزانه 200 نفر از حسينيه اعظم زنجان بازديد كردند.

وي خاطرنشان كرد: افراد بازديد كننده از حسينيه اعظم زنجان به صورت خانوادگي، گروهي و از طرف ارگان هاي مختلف بودند.

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان با بيان اينكه امسال نيز يك نشريه و كتابچه با عنوان شرح دلدادگي تدوين و چاپ شده است، اضافه كرد: اين نشريه در قالب 3 هزار جلد توزيع شده است.

اين مسئول با اشاره به اينكه در اين نشريه مطالب مربوط به حسينيه وفعاليت هاي اين مكان مقدس مطالبي بيان شده است،ادامه داد: همچنين در پايان اين نشريه نيز بيلان مالي حسينيه اعظم زنجان نيز توضيحات مربوط ارائه شده است.

*فعاليت هاي حسينيه اعظم زنجان در ماه محرم

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اين مسجد در ايام محرم، تصريح كرد: در اين ايام براي نخستين بار نمايشگاهي با عنوان خيمه خورشيد در قالب ارائه آثار در زمينه خوشنويسي، عرضه محصولات فرهنگي، نامه اي به امام حسين (ع) برگزار شد.

اين مسئول خاطر نشان كرد: در اين نمايشگاه بسته هاي متبرك حسينيه اعظم زنجان نيز در بين مسافران توزيع شد.

شهامي همچنين با اشاره به تهيه نرم افزار جامع حسينيه اعظم زنجان، توضيح داد: براي نخستين بار اين نرم افزار حسينيه اعظم زنجان نيز آماده شده است.

وي قسمت هاي مختلف اين نرم افزار را شامل بازديد مجازي از بخش هاي مختلف حسينيه، مستندهاي توليدي در چند سال اخير، فيلم هاي دسته عزاداري در 20 سال اخير، مداحي مادحين و بيان مطالبي با عنوان چشمه معارف كه مرتبط با قيام امام حسين است عنوان كرد و گفت: اين نرم افزار جهت معرفي حسينيه بوده و در بين ميهمانان و گردشگران مذهبي توزيع خواهد شد.

اين مسئول تهيه بروشورهاي تبليغي را نيز از ديگر اقدامات انجام شده در بخش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان اعلام كرد و گفت: اين بروشورها با هماهنگي و همكاري ميراث فرهنگي در پنج ورودي استان توزيع مي شود.

شهامي همچنين به تهيه بروشور معرفي حسينيه به زبان انگليسي نيز اشاره داشت و گفت: اين بروشور ويژه براي ميهمانان خارجي تهيه و تدوين شده است.

وي در ادامه با اشاره به انجام تبليغات سنتي در محوطه حسينيه اعظم زنجان به صورت سنتي، گفت: حتي در سطح شهر نيز اين اقدامات با همكاري ميراث فرهنگي انجام شده است.

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان در ادامه به فعاليت 50 نفر جهت راهنمايي زائرين در ايام محرم اشاره داشت و گفت: اين افراد ملبس به لباس هاي متحدالشكل هستند.

اين مسئول فعاليت روابط عمومي خواهران در ثبت انتقادات و پيشنهادات مراجعين را از ديگر اقدامات انجام شده توسط روابط عمومي اين مسجد اعلام كرد و افزود: همچنين در خود دفتر روابط عمومي نيز 10 نفر نسبت به ارائه خدمات و هماهنگي امور خبرنگاران، توزيع بسته هاي متبرك و ارائه راهنمايي هاي لازم اقدام مي كنند.

شهامي در ادامه با اشاره به چاپ 9 هزار پوستر دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان، بيان كرد: 4 هزار و 500 عدد از اين پوسترها توزيع و بقيه نيز طي سال توزيع خواهد شد.

وي در ادامه با ارائه گزارشي از فعاليت هاي روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان در بحث اطلاع رساني، بيان كرد: در مجموع اطلاع رساني توسط اين مسجد از طريق بنرها سطح شهر، صدا و سيما، سايت، پيامك، ارتباط با خبرگزاري ها و ايميل انجام شد.

مدير روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان اضافه كرد: طي سال جاري 250 خبر توسط حسينيه اعظم زنجان توليد و به رسانه هاي استان ارسال شده است.

وي همچنين گزارشي از تعداد عزاداران حضور يافته در اين مسجد طي دهه نخست ماه محرم و همچنين خبرنگاران، هنرمندان و عكاساني كه اين مراسمات را پوشش دادند، ارائه كرد و گفت: آمار اين دو بخش به ترتيب 300 هزار نفر و 200 نفر است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.