پ
پ

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از فعالیت 180 خادم در روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این خادمان در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.
مجتبی شهامی امروز با اعلام این خبر گفت : خادمان روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه 60 نفر از خادمان روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به عنوان راهنمای زائر در محوطه فعالیت دارند، افزود: این خادمان در محوطه مسجد کاری نظافت و فضای بیرونی مسجد را به عهده دارند.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از پخش عزاداری حسینیه اعظم زنجان از شبکه‌های اجتماعی برای نخستین بار خبر داد و گفت: در بخش تشریفات نیز امسال 15 خادم با بیان خوب به جمع خادمان بخش روابط عمومی اضافه شده است.
وی ادامه داد: این گروه راهنمای مسافران خارج از استان هستند که بسته‌های فرهنگی و کلیپ‌های حسینیه را در مسجد روایت می‌کنند.
شهامی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در بخش سمعی و بصری نیز اشاره کرد و گفت: امسال شبکه العالم برای نخستین بار به زنجان آمده و این مراسم را به صورت زنده پخش خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به همکاری همه ارگان‌‎ها در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: امسال همه ارگان‌ها از استانداری، نیروی انتظامی، سپاه استان، صدا و سیما، شهرداری اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی همچنین به برنامه‌های روتین حسینیه اعظم زنجان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دعای توسل و دعای ندبه از جمله برنامه‌های اجرایی در حسینیه اعظم زنجان است.
شهامی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی در حسینیه اعظم زنجان برگزاری جمع‌خوانی قرآن کریم است، افزود: در این زمینه استان زنجان رتبه نخست را بین مراکز استان‌ها کسب کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.