پ
پ

درجريان بازديد مديركل  ورزش و جوانان صورت گرفت:

قدردانی از عملکرد خادمین حسينيه اعظم زنجان

 به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، درجريان بازديد مديركل ورزش و جوانان استان زنجان از حسينيه اعظم زنجان از عملکرد خادمین دستگاه ابا عبدالله الحسین ع در حسينيه اعظم قدرداني شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در جریان بازدید از این مکان مقدس هدف از حضور در حسينيه اعظم را تقدیر از خانواده بزرگ ورزش استان از برنامه ها و عملکرد کم نظیر خادمین دستگاه ابا عبدالله الحسین و خلق حماسه بی بدیل شور و شعور حسینی در ایام محرم عنوان کرد.

سید ارسلان حسینی ادامه داد: برگزاری دسته حسینیه اعظم زنجان حرکت ارزشی و ارزنده در سطح کشور و جهان و الگوئی برای اتحاد و همدلی مسلمانان در ایران و جهان است.

وی با اشاره به تلاش و اردات خالصانه خادمین امام حسین (ع) در خلق این حماسه دینی و مذهبی اظهار داشت: این خلوص نیت و کار برای ائمه اطهار و امام حسین  (ع) در پیشگاه خداوند و همچنین امام حسین (ع) مغفول و پنهان نماینده و به قطع یقین شفاعت حضرت شامل حال ایشان خواهد شد.

این مسئول در ادامه خدمت در دستگاه ابا عبدالله الحسین را توفیق الهی قلمداد کرد و آمادگی خود را برای ارائه خدمات  در قالب تفاهم نامه و تلاش و رایزنی برای اخذ مجوزهای لازم جهت توسعه زیر ساختهای ورزش در این منطقه از شهر اعلام کرد.

وي خاطر نشان كرد: رایزنی‌های لازم را هم در وزارتخانه ورزش و جوانان و در جلسات کمیته برنامه ریزی استان و شهرستان انجام خواهد داد.

حسيني در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه توفیق خادمی در دستگاه اباعبدالله الحسین فرصت و نعمتی برای جامعه ورزشی استان است، گفت: جامعه ورزش استان با افتخار در جهت توسعه و تعالی فرهنگ عاشورایی و امام حسین تلاش و حرکت خواهد کرد. 

در ادامه نیز رئيس هيئت امناي حسینه اعظم نيز با اشاره به طرح توسعه حسينيه اعظم، ايجاد فضاهاي ورزشي را از جمله نيازهاي مهم محله و منطقه حسينيه اعظم برشمرد و اظهار داشت: اميدواريم با برنامه ریزیهای آن اداره کل اين امكان براي مردم محله و 3500 خادم افتخاري حسينيه اعظم ميسر شود.


ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.