پ
پ
alt

 معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: اعتبار کلی پیش‌بینی شده برای طرح حسینیه اعظم زنجان از سوی استان یک میلیارد و 150 ملیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: در سال گذشته 50میلیون تومان برای انجام مطالعات و طراحی طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان به این امر اختصاص یافته است. 
وی با بیان اینکه قرارداد طرح توسعه حسینیه اعظم به امضا رسیده است، افزود: در هفته آینده این طرح از طریق کمیسیون ماده 5 به تصویب می‌رسد. 
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در قالب مصوبات عمران شهری 32 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این طرح مصوب شده است، افزود: اعتبار کلی پیش‌بینی شده برای این طرح از سوی استان یک میلیارد و 150 هزار تومان است. 
وی از اختصاص 2 میلیارد تومان از سوی شهرداری زنجان به این طرح خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وسعت طرح ارائه شده باید بودجه مناسبی برای تسریع در اجرای این طرح در نظر گرفته شود. 
کریمی با اشاره به محدودیت‌های قانونی برای تملک پلاک‌های قرار گرفته در این طرح بیان داشت: با در اختیار قرار دادن اجرای این طرح به شهرداری این محدودیت حل شده و با همکاری هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان اجرایی می‌شود. 
وی وجود دسترسی‌های مناسب را از مزیت‌های این طرح برشمرد و یادآور شد: این دسترسی‌ها موجب روان سازی ترافیک می‌شود. 
معاون عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان می‌تواند به عنوان کانون فرهنگی و مذهبی برنامه‌های مختلفی را در طول سال اجرا کند.


ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.