پ
پ

به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان؛ مهدكودك فرشته هاي حسيني يك ساعت قبل از شروع مراسم شب هاي محرم، در محل سفره خانه حسينيه اعظم، پذيراي كودكان عزاداران حسيني است.

مسول مهد كودك فرشته های حسینی ساعت پذيرش كودكان را از ساعت 7 شب تا ساعت 11 شب، پايان مراسم اعلام كرد و افزود: این مهد کودک کودکان سنین 3 تا 7 سال را پذیرش می کند.

 معصومه محمدی به برگزاري تئاتر حضرت رقیه (س) با همکاری عوامل اجرایی مهد کودک و كودكان اشاره کرد و یاد آورشد: قصه گویی ، نقاشی و کاردستی با محتوای مذهبی از برنامه های مهم این مجموعه است و استقبال کودکان از این برنامه ها بسیار مطلوب است.

وي با اشاره به پنجمين سال از فعاليت اين مهد به فعاليت 8 نفر مربي و بيش از 30 نفر همکار در مهد كودك حسيني اشاره و تاکيد كرد: مربيان اين مهد از مجربترين مربيان مهدكودك‌هاي خصوصي شهرستان هستند و از مهارت و تجربه كافي در اين زمينه برخوردارند.

محمدي گفت: مهد کودک فرشته های حسینی سال گذشته از شب اول محرم تا شب دهم محرم میزبان هزار کودک بود. كه امسال با توجه به هماهنگي انجام شده ظرفيت  پذيرش كودكان افزايش يافته است.

مسئول مهدكودك فرشته‌هاي حسيني در پايان گفت: اين مهد كودك در روز عاشورا از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر عاشورا پذيراي كودكان سوگواران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.