پ
پ

alt

مهد کودک فرشته های حسینی حسینیه اعظم زنجان سه ساله شد

مسئول مهد کودک فرشته های حسینی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه امسال سومین سال فعالیت این مهد است، گفت: در سال 89 هزار و 500 و در سال گذشته 2 هزار کودک تحت پوشش برنامه های مهد فرشته های حسینی قرار گرفتند.

معصومه محمدی، در گفت و گو با خبرنگار نشریه مصباح اظهار کرد: این مرکز با این هدف که اولیا و تمام کسانی که به حسینیه می آیند بهتر بتوانند از برنامه های مسجد استفاده کنند دایر شده است.

وی افزود: امسال خوشبختانه این استقبال از سوی عزاداران افزایش یافته به طوری که در صدد هستیم تعداد اتاق های مهد را افزایش دهیم.

مسئول مهد کودک فرشته های حسینی با اشاره به اینکه مهد کودک فرشته های حسینی در دو گروه سنی سه تا پنج سال و شش تا هشت سال فعالیت می کند، افزود: در گروه سنی سه تا پنج سال قصه ها و داستان های کوتاه در خصوص حضرت رقیه سلام الله علیها و حضرت علی اصغر علیه السلام توسط یکی از مربیان بیان می شود.

وی ادامه داد: انجام بازی، سرگرمی و سینه زنی از دیگر برنامه هایی است که در این گروه صورت می گیرد.

محمدی با بیان برنامه های گروه سنی شش تا هشت سال، عنوان کرد: در این گروه علاوه بر برنامه های گروه اول، داستان هایی درباره محرم نقل می شود و بچه ها برداشت خود را از این داستان ها به صورت نقاشی پیاده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه داستان های کوتاه توسط مربیان مهدهای خصوصی و جامعه القرآن از کتاب الفبای عاشورایی برای بچه ها نقل می شود.

محمدی در پایان با بیان اینکه از ابتدای امسال مهد فرشته های حسینی به صورت دائمی فعالیت می کند، گفت: امیدواریم با فعالیت این مهد، خدمتی کوچک به عزاداران حسینی کرده باشیم.



ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.