پ
پ

alt

نشر فرهنگ اهل بیت (ع) هدف اصلی فعالیت آستان مقدس کاظمین(ع)

 به گزارش روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان، مسئول روابط عمومی آستان مقدس کاظمین (ع) هدف اصلی فعالیت های فرهنگی این آستان را انتشار عقاید واندیشه های اهل بیت (ع) در سراسر جهان عنوان کرد.

 حسن عبدالمجید شیبانی در حاشیه نمایشگاه “در هوای حرم” گفت: آستان مقدس کاظمین (ع) در راستای انتشار فرهنگ و اندیشه های اهل بیت(ع) و معرفی ایشان به جهان اقدامات فرهنگی و پژوهشی مختلفی در طول سال انجام می دهد.

 وی با اشاره به کنفرانس علمی، پژوهشی که هر سال به همت تولیت آستان مقدس کاظمین (ع) در سطح بین المللی برگزار می شود، ادامه داد: پنجمین کنفرانس علمی با شعار ” از فکر ائمه بقیع (ع) برمی گیریم و به عملکردشان عمل مینمائیم” همزمان با اردیبهشت سال 1393 برگزار می شود.

 این مقام مسئول نشر میراث فکری و فرهنگی و همچنین رشد روحیه پژوهش علمی اسلامی معاصر و ایجاد روابط بین پژوهشگران را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این کنفرانس علمی عنوان کرد و افزود: مطالعات خاور شناسی و رسانه های تبلیغی و علاقه با دیگران در مفهوم همزیستی مسالمت آمیز و فرهنگ
گفتگو و منابع بررسی در مورد ائمه بقیع (ع) برخی از محورهای این کنفرانس است
.

 وی در ادامه به انتشار نشریه به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی و توزیع آن در مساجد و حسینیه ها توسط تولیت آستان مقدس حرمین کاظمین اشاره کرد و ابراز داشت: این نشریات در حال حاضر در نمایشگاه “در هوای حرمتوزیع می شود.

 شیبانی ارادت ایرانیان و مردم شريف زنجان به اهل بیت(ع) در کمک به بازسازی و توسعه حرمین کاظمین (ع) را ستودنی خواند و یادآور شد: درحال حاضر حرمین کاظمین (ع) روزانه میزبان زوار ایرانی است که با شوق و ارادت فراوانی به زیارت قبور متبرکه می آیند.

 پایان پیام

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.