پ
پ

نظم حسینیه اعظم زنجان با همکاری خادمان افتخاری

نظم حسینیه اعظم زنجان با همکاری خادمان افتخاری محقق می‌شود

نظم و انضباط موجود در حسینیه اعظم زنجان با همکاری خادمان افتخاری فعال در این حسینیه محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، از چند سال پیش حسینیه اعظم زنجان بنا به برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدام به همکاری با خادمانی می‌کند که به صورت افتخاری با این مکان مقدس همکاری می‌کنند.

بخشی از این خادمان که با نام انتظامات خوانده می‌شوند کار نظم بخشی به هنگام حضور عزاداران حسینی را در حسینیه بر عهده دارند.

بنا به گفته مسئول حفاظت حسینیه اعظم زنجان خادمان افتخاری این حسینیه در همه ایام سال ارتباط خود را با این حسینیه حفظ کرده و در مراسم‌های طول سال حسینیه حضور فعال دارند.

عقیل مهدیون با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم به خادمان حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد: رعایت ادب و خوشرویی از جمله تاکیدات این دوره‌های آموزشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مانیتورینگ محوطه حسینیه اعظم زنجان افزود: این مانیتورینگ به صورت 24 ساعته فعال بوده و داخل مسجد و کوچه‌های اطراف هم کنترل می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه انتظام بخشی محوطه پیرامونی مسجد حسینیه اعظم زنجان توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود، از نیروی انتظامی برای این اقدام تقدیر و تشکر کرد.

وی تعداد خادمان افتخاری این حسینیه را 3 هزار 500 نفر عنوان کرد و گفت: 600 نفر از این تعداد در بخش انتظامات فعالیت می‌کنند.

مهدیون ادامه داد: صدور کارت خادمان افتخاری هم توسط واحد حفاظت حسینیه اعظم انجام می‌شود.

وی با مهم دانستن همکاری خادمان در روز حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان برای برقراری نظم خاطر نشان کرد: این همکاری از نظم دهی به حرکت تا پیشگیری از توقف خودروها در مسیر حرکت دسته را شامل می‌شود.

مسئول حفاظت حسینیه اعظم زنجان محل استقرار بانوان را در روز حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم در شب تاسوعا حد فاصل بانک ملی واقع در سبزه‌میدان و چهار راه امیرکبیر عنوان کرد و متذکر شد: رعایت این نکته توسط بانوان کمک شایان توجهی به نظم می‌کند.

وی از هماهنگی با ارگان‌های دخیل برای حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خبر داد و این هماهنگی با نیروی انتظامی، فرمانداری و سپاه انجام شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.