پ
پ

نماينده ولي فقيه در استان زنجاننماينده ولي فقيه در استان زنجان:

شهدا با درس گرفتن از هيهات مناالذله اقتدار ايران را رقم زدند

نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به طنين انداز شدن يا حسين و هيهات مناالذله در دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان در روز هشتم تأكيد كرد: شهدا با درس گرفتن از اين مكتب اقتدار امروز ايران را موجب شده‌اند.

به گزارش روابط عمومي حسينيه اعظم زنجان،آیت الله شیخ علی خاتمی در جمع عزاداران حسینبه اعظم زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی صدام برای اشغال كامل ایران اضافه كرد: وی با چاپ نقشه خوزستان را ضميمه عراق كرده و نام عربستان را براي آن انتخاب كرده بود.

وی جنگ بین ایران و عراق را جنگ جهانی سوم ناميد و افزود: جوانان بدانيد جنگ بين ايران و عراق يك جنگ جهاني تمام عيار بين ايران و كشورهاي ديگر البته با نمايندگي صدام از كشور عراق بود.

امام جمعه زنجان به اقتدار و عزت امروزایران اشاره و آن را مرهون خون شهدايي دانست كه با تبعيت از امام حسین (ع) در مقابل کشورهای طرف جنگ ایستادند.

وي تاكيد كرد:اقتدار و عزت در مذاکرات هسته‌ای در حال انجام،عينيت يافته است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مذاكره ايران با کشورهای دارنده بمب اتمی ادامه دادند كه:ایران خواهان آرامش همه دنيا از جمله خود و كشورهاي اسلامي، طرف مذاكره اين كشورها هستند كه به نوعي بيانگر اقتدار كشور ما است.

وي تاكيد كرد: عزت و اقتدار ايران مرهون خون شهدا از جمله 3 هزار شهيد زنجاني است.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان به حضور مرد و زن و بزرگ و كوچك با لبيك حسين گويان در مقابل اشغال و اشغالگري در دوره دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: مردم ايران اين راهكار را براي مقابله با صدام انتخاب كردند.

وي اقتدار و عزت ايران را مديون مقاومت هشت ساله مردم ايران برشمرد و گفت:ايران امروز ابراهيم وار در مقابل آتشي كه نمروديان به پا كرده‌اند، ايستاده است.

امام جمعه زنجان اضافه كرد فرزندان، پدران و مادران شهدا، سرتان را با عزت بالا بگيريد چرا كه عزيزان شما نماد قدرت و صلابت ايران هستند.

وي با تاكيد بر فراموش نشدن آرمان‌هاي شهداي ايران عزيز بيان كرد: اين اهداف به دليل وابستگي بانيان آن به عاشورائيان فراموش شدني نيستند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.